ראש העיר אריאל, רון נחמן, הלך היום לעולמו בגיל 70

ראש העיר אריאל ב-28 השנים האחרונות נפטר בתום מאבק ממושך במחלת הסרטן ■ הוא הותיר אחריו אישה וארבע בנות ■ נחמן היה חבר הכנסת ה-13 מטעם הליכוד וחבר מועצת הנפט בישראל

ראש העיר אריאל, רון נחמן, הלך היום (ו') לעולמו בגיל 70, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. נחמן היה חבר הכנסת ה-13 מטעם הליכוד וחבר מועצת הנפט בישראל.

בשנים האחרונות נודע כי נחמן חלה בסרטן, אך למרות זאת, המשיך לכהן בתפקידו כראש העיר אריאל. היום, בתום מאבק ממושך, הוא נפטר בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. הוא הותיר אחריו אישה וארבע בנות. מועד הלוויתו טרם נמסר.

ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, ספד לנחמן, ואמר כי "תושבי השומרון, מועצה אזורית שומרון ומדינת ישראל כולה אבלים על פטירתו של רון נחמן, מייסד ובונה העיר אריאל. הוא היה מגדולי בוני ארץ ישראל, שבמו-ידיו הצמיח ובנה עיר ואם בלב השומרון. אני מתקשה לעכל את הבשורה המרה, להתיישבות ולעם ישראל כולו. אנו מתחייבים בדמעות להמשיל את מפעל חייו, בניין השומרון והעיר אריאל".

נחמן נולד בשנת 1942, לאב שהיה סגן ראש העיר נס-ציונה. אמו הייתה בת למייסדי היישוב. בתום לימודיו האקדמיים, קיבל בשנת 1970 תואר ראשון במדעי המדינה ובלימודי עבודה. בשנת 1980 קיבל תואר ראשון במשפטים מטעם אוניברסיטת תל-אביב. בשנת 1985 נבחר נחמן לכהן כיושב-ראש מועצת אריאל, ומאז עמד בראשות היישוב עד לפטירתו. בשנים האחרונות כיהן נחמן בוועדה המתאמת, שאחראית לקשר עם גורמי חוץ קרובים של המרכז האוניברסיטאי אריאל.