מזור רובוטיקה מרחיבה את פעילותה בצפון אמריקה

קיבלה אישור רגולטורי מרשויות הבריאות הקנדיות (Health Canada) לשיווק מערכת ה-Renaissance לניתוחי עמוד שידרה

חברת מזור רובוטיקה , העוסקת בפיתוח ומכירה של מכשור רפואי מתקדם לניווט כלים כירורגיים בדיוק גבוהה ובפולשנות מזערית לניתוחי עמוד שדרה, מדווחת על קבלת אישור משרד הבריאות הקנדי, לשיווק המערכת הרובוטית Renaissance לניתוחי עמוד שדרה וניתוחי מוח. בכוונת מזור להתחיל לשווק את המערכת הרובוטית בקנדה בשנת 2013.

מזור נהנית בשנתיים האחרונות מגידול רציף במכירת מערכות ה-Renaissance בארה"ב הבא לידי ביטוי גם בגידול עקבי במספר האתרים המבצעים ניתוחים באמצעות המערכת של מזור וכן בעלייה בכמות הניתוחים המבוצעים באמצעות כל אחת מ-20 המערכות המותקנות בארה"ב. מזור מתכוונת לשווק את מערכת ה-Renaissance בקנדה באמצעות מפיץ מקומי.

אורי הדומי, מנכ"ל מזור, אמר היום (ב') כי "קבלת אישור משרד הבריאות הקנדי לשיווק מערכת ה-Renaissance הינה נדבך נוסף בהרחבת פעילותה של מזור בצפון אמריקה ואמצעי להמשך הגדלת מכירות החברה באזור חשוב זה, המהווה את יעד המכירות המרכזי של מזור לשנים הבאות".

הדומי ציין כי "לאחר שמזור רובוטיקה ביססה את מעמדה כמובילה טכנולוגית בתחום ניתוחי גב ועמוד שדרה בארה"ב וככל שגוברת ההכרה המקצועית בקרב בתי חולים ומרכזים רפואיים ביכולות הגבוהות של המערכת וביתרון השיווקי המושג באמצעותה, אנו מאמינים כי נצליח לעמוד ביעדינו גם בשוק הקנדי. ב-2012 הוכחנו שהשימוש במערכת ה-Renaissance מאפשר לבתי החולים ולמרכזים הרופאים להעניק למטופלים ניתוחים בסטנדרט חדש וברמת דיוק שלא הייתה קיימת קודם לכן ולהבטיח תוצאות טובות יותר מכל חלופה ניתוחית אחרת. ב-2013 בכוונתנו להרחיב את השווקים בהם אנו פועלים והכניסה לשוק הקנדי היא צעד ראשון ומתבקש באסטרטגיה זו".

יעילותה של מערכת ה-Renaissance הוכחה קלינית ביותר מ-4,000 ניתוחי עמוד שדרה בעולם, תוך השגת דיוק גבוה במיקום של יותר מ-35,000 שתלים. מערכת ה-Renaissance נוסתה עד היום בהצלחה רבה בניתוחים שהתבצעו בארה"ב באירופה, באסיה ובישראל. הניתוחים שבוצעו היו מגוונים וברמות קושי שונות, החל מניתוחים פשוטים ועד לניתוחי עקמת ועיוותי עמוד שדרה.

להערכת מזור, הערך המוסף הגבוה שמספקת מערכת ה-Renaissance למנתח, יסייע בהמשך שיפור יכולת המכירה של החברה ובהבטחת מחירי המכירה הגבוהים.