צפו בתמונות: משרדי גוגל בציריך - נשאר רק לקנא

מסאז', בר חופשי, אוכל כיד המלך, כדורסל, קריוקי - וזה עוד כלום ■ לעבוד בתוך "איגלו" כשפינגווינים סביבך ■ לשבת עם המחשב מוקף בעצים - בתוך המשרד ■ גוגל מציגה: ת"א מול ציריך - אותה חברת עיצוב, אבל איזה הבדלים

גוגל, וזה ממש לא חדש, נחשבת לאחד ממקומות העבודה הנחשקים ביותר בעולם. הצצה למשרדי החברה בציריך, שווייץ, יכולה לספק את אחת הסיבות בגינן אנשי ההיי-טק מעדיפים לעבוד בענקית האינטרנט.

לפני כחודש פורסמו תמונות מהמשרדים החדשים של החברה בתל-אביב; אך ססגוניים ומלהיבים ככל שיהיו, עובדי גוגל בתל-אביב יכולים רק לקנא במשרדי החברה בציריך.

ניתן לראות כי המשרדים של החברה בציריך מעוצבים באופן דומה למשרדים החדשים בתל-אביב. הסיבה לכך היא Camenzind Evolution, חברת העיצוב שהייתה אחראית לעיצוב המשרדים של גוגל בישראל ובשוויץ.

לצורך עיצוב המשרדים בציריך, החברה ראיינה את עובדי גוגל, המכונים "זוגלרס" (שילוב של ציריך וגוגל), כדי להבין כיצד הם רוצים שהמשרדים החדשים שלהם ייראו. חברת העיצוב מצאה כי סביבת העבודה האישית והמשותפת צריכה להיות פונקציונאלית אך מהנה באותה מידה.

בדומה למשרדי החברה בתל-אביב, עיצוב המשרדים בציריך מאופיין בסוריאליזם ובחללים משותפים. בנוסף המשרדים מכילים חדרי ישיבות קטנים ומעוצבים, חדרי משחקים, חדרי אוכל רבים ובין היתר, גם חדרי עבודה.