לכתבה הקודמתחובבי נוסטלגיה וכתיבה בטוח יאהבו את המתנה הזו לכתבה הבאהאת מה מכנה ריצ'רד ברנסון "ההחלטה הפיננסית הטובה בחיי"?

סמכו עליה - היא כבר תעשה עבורכם את הכל

לימור רביבו הקימה את "פרסונה" במטרה להעניק לישראלים שירות שקיים בחו"ל, אך חסר בארץ ■ צריכים עוזר אישי שיעשה עבורכם את הכל? ■ עשרות לקוחותיה מעידים שזה בדיוק מה שהם צריכים

24/02/2013, 14:57
שירי דובר
לימור רביבו – פרסונה/ צילום - יחצ
לימור רביבו – פרסונה/ צילום - יחצ

"לפעמים אני יודעת איך היום שלי מתחיל, אבל אני אף פעם לא יודעת איך הוא יגמר", אומרת לימור רביבו, המנכ"ל והבעלים של חברת "פרסונה", המציעה שירותי "קונסיירג'", ללקוחותיה.

הרעיון העומד מאחורי החברה הוא פשוט. כל מה שאתם צריכים לעשות, החל מהחשבונות הקטנים והמטרידים, דרך מציאת עוזרת, בחירת מורה פרטי לילדים, קניית כרטיסים לפסטיגל, משא ומתן מול השיפוצניק ובחירת הקרמיקה, הזמנת שולחן במסעדה מבוקשת, קניות לשבת, וכלה בארגון והפקת אירוע אקסקלוסיבי למוזמנים - או בעצם, קבלו תיקון. מגוון האפשרויות לא מסתיים לעולם. רביבו יוזמת ומציעה לעשרות הלקוחות רעיונות וחידושים, אולם היא בהחלט פתוחה לרעיונות שלהם, וכאלה יש למכביר.

סומכים על הטעם שלה

כך למשל, התלווינו אליה לפגישת בוקר עסקית ממנה המשכנו לנווה צדק, לבוטיק "גלביה", שם עצרה רביבו ורכשה מספר גלביות עבור לקוחה. "היא התקשרה אלי אתמול ואמרה שהיא טסה לתאילנד ובדקה ה-90 גילתה שאין לה מה ללבוש על החוף".

- היא סומכת עליך?

"היא אומרת שיש לי טעם טוב משלה. היא ביקשה 3, אז אני כבר אבחר לה משהו. מקסימום נחזיר".

המוכרת בבוטיק "גלאביה" כבר מכירה את רביבו, מה שהופך את הקנייה ליעילה במיוחד. אחרי שבחרה 4 שמלות (ליתר בטחון), אמרה למוכרת כי נציג החברה, השליח הקבוע, כבר יאסוף את הבגדים וישאיר אותם בבית הלקוחה.

מלבד נציג שטח, עובדים עם רביבו גם מנהלי לקוחות, כאשר בדרך כלל הם מספקים ללקוחות את רוב השירותים, מנהלים את הדיווחים, עונים לטלפונים ומציעים סיוע בכל בעיה.

- נשמע שמדובר בלקוחות אמידים במיוחד.

"לא כולם. יש ויש. המחיר הקבוע הוא סמלי יחסית, והוא עבור 2 שעות משרד ושעת עבודת שטח. כל מה שעבר, זוכה לתשלום נוסף, וכאן זו כבר ההחלטה של הלקוח.

עזבה את הכל ונולדה מחדש

הכל התחיל בשנת 2008. רביבו עבדה אז באגף הפיננסי של חברת ביטוח מובילה והרגישה שלמרות שהיא מרוויחה טוב, עדיין לא טוב לה. בהחלטה כמעט רגעית היא הודיעה לבוס שלה שהיא מתפטרת.

"בדיוק התחיל משבר הסאבפריים. הוא אמר לי שאני לא נורמלית, אבל אני הייתי נחושה. למרות שלא היה לי מושג מה אני עושה ואיך אני ממשיכה מכאן".

- אז איך?

"אני מאמינה שמי שרוצה משהו מצליח לקלוט טוב יותר הזדמנויות. יש מזל בחיים, אבל צריך לפעמים לעזור לו".

בשלב הראשון הקימה רביבו את העסק עם שותף, אולם לאחר תקופה של פעילות נפרדו דרכיהם והיא המשיכה לבד עם הרעיון והקימה את "פרסונה".

"בהתחלה לא ידענו איך להתנהל. היינו עושים תורניות ונשארים ערים בלילה למקרה בו לקוח יתקשר. היום, כבר התייעלתי".

כל לקוח של "פרסונה" מקבל עם הצטרפותו טופס אפיון, מה שמסייע לצוות המשרד לא רק לדעת כיצד להענות לצרכיו, אלא גם ליזום ולהציע. בנוסף, נכון הצוות למצוא פתרונות חירום המחייבם תושיה ולפעמים, גם לא מעט קשרים.

"לקוח התקשר אלי פעם קרוב לחצות, ואמר שהבן שלו שכח את האייפון במונית. כמובן שטיפלתי מיד. הודות לכך שאני מיופת כוח שלו בחברת הסלולר, התחלתי בזה שניתקתי לו את הקו ואחר כך ניסינו לאתר. הוא אפילו לא חשב על זה בגלל הלחץ. הסיפור הזה נגמר טוב, והילד כבר אוחז באייפון. אבל יש לי אינסוף דוגמאות שכאלו".

לצפייה בלימור רביבו בפעולה, לחצו כאן.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>
 
גלריה