אינסוליין גייסה 4.6 מיליון שקלים באופציות עם ביקוש של פי 4

בארבעת החודשים האחרונים הצליחה החברה לגייס סכום כולל של כ-14 מיליון שקל ■ "אנו שמחים על הגיוס שהשלמנו ומודים לציבור על הבעת האמון בחברה", אמר מנכ"ל החברה

חברת אינסוליין מדיקל העוסקת בפיתוח טכנולוגיות לשיפור האפקטיביות של האינסולין לטווח קצר הודיעה היום כי הצליחה לגייס 4.6 מיליון שקל באופציות עם פרמייה של 17% ממחיר ההצעה. לגיוס נרשם ביקוש יתר של פי 4.

בארבעת החודשים האחרונים הצליחה החברה לגייס סכום כולל של כ-14 מיליון שקל. באוקטובר 2012 גייסה החברה כ-1.7 מיליון שקלים ממספר משקיעים שאירגן מנכ"ל אינסוליין גרמניה אלמר שפר. כמו כן, עד היום נכנסו לחברה כ-4.1 מיליון שקלים כתוצאה ממימוש אופציות הנמצאות עמוק בתוך הכסף. כמו כן, בוצע גיוס נוסף משפר וקבוצת משקיעים בהובלתו, אשר הושלם לפני יומיים בהיקף של 3.6 מיליון שקלים. גיוס זה בוצע בפרמיה של 10% על מחיר הסגירה הממוצע של המניה בשבעת ימי המסחר שלאחר מועד שהינו 3.37 שקל למניה.

"אנו שמחים על הגיוס שהשלמנו ומודים לציבור על הבעת האמון בחברה. הצלחת הגיוס באה לידי ביטוי בביקוש יתר של פי 4 ובפרמיה של כ-17% על מחיר ההצעה", אמר רון נגר, מנכ"ל אינוסליין. "בנוסף לגיוסים המוצלחים שהשלמנו בחודשים האחרונים, אנו ממשיכים להיערך למכירות בגרמניה ולאחרונה חתמנו על הסכם ייצור לערכת ה-InsuPad ומזכר הבנות לחלק המתכלה שלה. צעדים אלו מהווים מימוש האסטרטגיה העיסקית של החברה".