מזון מהיר | לפני כולם

השליטה ברשת איל פרסקו נמכרה לפי שווי של 2.3 מיליון שקל

רשת המזון המהיר איל פרסקו היא גלגול של רשת סבארו, שהפסיקה את פעילותה בארץ ■ איתי ורועי לנקרי יחזיקו יחד 60% מהרשת, ונסים נחיסי יחזיק 15%

כשנה וחצי אחרי שרכש את רשת הפיצריות והמזון האיטלקי סבארו מכינוס נכסים, אבי הופמן מכר את הרשת, שהוסבה בינתיים לרשת "איל פרסקו", לפי שווי של 2.3 מיליון שקל. מדובר בשווי הגבוה ביותר מפי שניים מהסכום שבו רכש הופמן את סבארו (1.1 מיליון שקל).

הופמן מוכר את השליטה לאחים איתי ורועי לנקרי, שיחזיקו יחד ב-60% מהרשת, וכן לנסים נחיסי, זכיין של פרסקו, שיחזיק ב-15% מהרשת. את יתרת המניות, 25%, מעביר הופמן לבנו, עמית לנקרי.

למרות זאת, ימשיך הופמן בפעילות ברשת. במסגרת ההסכם קיבלו הרוכשים אופציה לרכוש 15% נוספים מהמניות.

רשת "איל פרסקו" מונה היום 12 סניפים, שכולם מופעלים על-ידי זכיינים. פדיון הסניפים עומד על כ-22 מיליון שקל בשנה (ללא מע"מ). "איל פרסקו" מתמקדת במכירת פיצה ופסטות ופועלת כרשת מזון מהיר, למעט הסניף בקניון הזהב בראשון-לציון, הפועל כמסעדה איטלקית עם תפריט רחב במיוחד.

הופמן הקים את "איל פרסקו" חודשיים לאחר רכישת סבארו ופתח סניפים בקריית אתא ובקניון הזהב. לאחר מכן החל הופמן בהסבת 10 סניפי סבארו לסניפי "איל פרסקו".

בתחילת 2013 הוסב הסניף האחרון של סבארו, והמותג האמריקאי סיים רשמית את פעילותו בישראל. עם הסבת הסניפים, הפסיק הופמן לשלם תמלוגים לחברה העולמית.

"איל פרסקו" בנתה באחרונה אתר שבו הושקעו 120 אלף שקל, וזאת כבסיס להרחבת פעילות הרשת לתחום המשלוחים, שמהווה שיעור ניכר ממכירות הפיצה בישראל. בשלב זה החלה הרשת בהפעלת פיילוט משלוחים בקניון הגדול בפתח-תקווה, ובהמשך היא תחל בפיילוט בסניפי חולון וקריית אתא.

"התוכניות שלנו הן להפוך את הרשת לרשת משלוחים, ובסופו של תהליך לעבור את פיצה האט ודומינו'ס פיצה", אומר הופמן.

לדבריו, "נפתח עוד סניפים אחרי שנייצב את הסניפים הקיימים, נשלים בניית תפריט אחיד ונסיים את בניית מערך המשלוחים".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988