דיוקנאות בנמל: צלם הפרסום יורם אשהיים מציג תערוכה ראשונה

תערוכת יחיד ראשונה לצלם הפרסום יורם אשהיים חושפת פנים חדשות שלו ושל מצולמיו

צלם הפרסום יורם אשהיים מציג בתערוכת יחיד ראשונה צילומי דיוקנאות של אנשים מוכרים, המצולמים באופן מוזר ומעניין. צחי בוקששתר, שי אגסי, רם לנדס, האמן מיכאל דרוקס ואחרים, מצולמים באופן שקשה לזהותם עם הדימוי הסלבריטאי המוכר. אשהיים מכנה את פעולת הצילום שלו כ"ציור באור", ללא מניפולציית פוטושופ, מתוך שליטה בתנאי הצילום וההדפסה בלבד.

אחרי 30 שנות צילום מסחרי בעולם הפרסום, מתאר אשהיים את הקשר בינו לבין המצלמה כ"סימביוזה כמעט מוחלטת". בתערוכה יוצגו 22 פורטרטים גדולי ממדים. הצילומים מיועדים למכירה (מחירם לא נמסר), וכל הכנסות התערוכה יועברו לבית השאנטי. את התערוכה ליוותה בייעוץ אוצרותי הילה תדמור.

אשהיים (53), מבכירי צלמי הפרסום בארץ, הגיע לצילום במקרה, כשהיה בעליו של הפאב מועדון "זיגל" המיתולוגי בתל אביב בשנות ה-80. המפגש עם המצלמה הוביל לקריירה מפוארת, בתחום שמעטים מצליחים להתמיד בו. בעולם הפרסום הוא מוכר בזכות יכולתו הטכנית הגבוהה והדיוק הצילומי. בתערוכה האישית, יציג אשהיים פן אחר, כמעט הפוך: לא את הזוהר והמייפה, אלא את הרגיש, הנוגע, המוציא דברים שאינם חשופים אל פני השטח.

התערוכה תוצג בחלל התיאטרון של עמותת הכוריאוגרפים במחסן 2, בנמל יפו ב-5-15 באפריל

צרו איתנו קשר *5988