חשד ל"פגע וברח" בהרצליה: קשיש בן 90 נמצא מת על הכביש

קשיש כבן 90 נמצא ללא רוח חיים על כביש ברחוב הרב קוק שבהרצליה ■ במשטרה חושדים כי האיש נהרג כתוצאה מתאונת "פגע וברח"

חשד לתאונת פגע וברח בהרצליה: גבר כבן 90 נמצא מוטל על הכביש ברחוב הרב קוק בעיר, כשהוא ללא רוח חיים. פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו מספר פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו במקום.

סמוך לשעה 6:00 בבוקר (ד') התקבל דיווח במוקד מד"א מפי עובר אורח שהבחין באיש והתקשר להזעיק סיוע. "הגענו למקום וניסינו להחיות את האיש באופן מיידי", סיפר דניאל שילה, פרמדיק מד"א, "אבל כל שנותר לנו הוא לקבוע את מותו".

האלמוני שהעביר את הדיווח סיפר לכוחות בשטח כי שניות ספורות לפני שהבחין בגופתו של ההרוג, ראה כי משאית שנסעה ברחוב, פגעה בו ומיד ברחה מהאזור.

כוחות משטרה שהגיעו למקום בעקבות הדיווח החלו בחקירת המקרה. הצוותים פתחו בסריקות לאיתור הרכב והנהג שעל-פי החשד פגע באיש וברח מהמקום מבלי לסייע לו ולהזעיק את כוחות ההצלה.

"הוא נהג לצעוד ברחוב בכל בוקר"

עם הידיעה על דבר מותו של הקשיש, נכדתו הוזעקה למקום התאונה. בעודה המומה סיפרה כי נהג לבצע פעילות גופנית מדי בוקר ברחובות העיר באופן זהיר ובטוח, אולם הפעם עלה לו הדבר בחייו.

"התקשרו אליי מהמשטרה בסביבות 6:40 והודיעו לי שסבא מת. לא ידעתי איך לעכל את זה. הם אמרו שיש אפשרות שמשאית פגעה בו, וכתוצאה מכך הוא פשוט 'עף' לצד השני של הכביש", שיחזרה הנכדה.