58 מיליון שקל - ויש לכם פטנהאוז ביפו העתיקה

רשת מלונות היוקרה "W" תקים מלון ראשון בישראל ■ הפרויקט שיוקם ביפו העתיקה, על חורבות בית-החולים הצרפתי מהמאה ה-19, יכלול 125 חדרי מלון לצד 38 דירות מגורים

חברת סטארווד (Starwood Hotels & Resorts), בעלת רשת המלונות שרתון ורשת מלונות W, תקים את מלון W הראשון בישראל, ביפו העתיקה. זאת לאחר שחתמה על הסכם התקשרות עם בעלת הקרקע ברחוב לואי פסטר 2 - חברת RFR אחזקות.

את הקרקע רכשה RFR אחזקות בשנת 2006 מהכנסיה הקתולית, כאשר חלה עליה תוכנית בנין עיר מאושרת למלונאות ומגורים. הקרקע כללה גם בית לשימור מחמיר שהוקם ב-1879 וששימש במאה ה-19 את בית-החולים הצרפתי, עליו תוסיף החברה קומה אחת בלבד, והוא יכלול 4 קומות בסך-הכול המיועדות למלונאות. בנוסף תקים החברה בניין בן 6 קומות שישמש אף הוא לשטחי מלון ביניהם מסעדת הדגל של הרשת, ואף ל-38 דירות מגורים. בסך-הכול יכלול הפרויקט 20 אלף מ"ר שיכללו 125 חדרי מלון, 38 דירות יוקרה בנוסף לשטחי מסחר שישמשו את המלון.

למתחם המגורים תהיה כניסה פרטית, כאשר חדיירים תהייה גישה לשימוש במתקני המלון. שטח הדירות ינוע בין 90 מ"ר ל-544 מ"ר ברוטו. מחיר דירת 92 מ"ר ומרפסת יחל מ-6.4 מיליון שקל, כאשר פנטהאוז בקומה האחרונה, המשתרע על שטח של כ-544 מ"ר ומרפסת יעמוד על כ-58 מיליון שקל.

התכנון של "W תל-אביב" הופקד בידי האדריכל הבריטי ג'ון פוסון, והאדריכל רמי גיל - שעיצב את נמל יפו המחודש הממוקם במרחק קצר מהפרויקט המתוכנן.

בניית הפרויקט צפויה להסתיים באביב 2015. שלב שיווק דירות המגורים יחל בשבועות הקרובים באמצעות חברת "אלדר שיווק", אשר נבחרה על-ידי RFR וסטארווד ללוות את הפרויקט.