נשיא פנאתינייקוס: "אני דורש לבדוק את חשבונות הבנק של שופטי היורוליג"

ראשי הקבוצה היוונית יצאו בהתקפה חסרת תקדים על היורוליג אחרי ההפסד (72-70) בברצלונה במשחק מס' 1 בהצלבה; "מספיק! משהו מסריח כאן"

ערב אחד בלבד בתוך שלב ההצלבה של היורוליג הספיק לראשי פנאתינייקוס לשבור את הכלים ולצאת (שוב) באופן בוטא באופן יוצא דופן נגד השיפוט. לראשי פנאתינייקוס היו טענות קשות נגד השופטים במשחק מספר 1 בסדרת ההצלבה אותו הפסידו אתמול (ג') לברצלונה 70-72 אחרי הארכה.

סטטוס ראשון העלתה פנאתינייקוס באמצעות חשבון הטוויטר הרשמי של המועדון עוד במהלך המשחק שמפנה את תשומת לב האוהדים לשיפוט במשחק. אלא שאחרי סיום המשחק יצא נשיא פנאתינייקוס, דימיטריס ג'יאנקופולוס, שנכח במשחק בפלאו בלאוגראנה בברצלונה, נגד השופטים במשחק בצורה חסרת תקדים, כשאמר: "מספיק! משהו מסריח כאן. אני דורש מהרשויות לבדוק את חשבונות הבנק של השופטים, במיוחד זה של מר ריגאס (ראש ארגון שופטי היורוליג - קוסטאס ריגאס)".

שלישיית השופטים במשחק (שופט סרבי, איטלקי וצרפתי) שרקו במהלך המשחק לחובת פנאתינייקוס 25 עבירות לעומת 18 עבירות שנשרקו לקטאלונים.

זו לא הפעם הראשונה שפנאתינייקוס מתבטאת בצורה חסרת תקדים נגד השופטים. רק בשבוע שעבר, אחרי ההפסד הביתי לצסק"א מוסקבה בטופ-16, שלחה פנאתיייקוס תלונה רשמית למוסדות היורוליג נגד השיפוט במשחק, כשהם טוענים שצסק"א נהנתה מטיפול מפנק של השופטים בדיוק כמו שסטיאווה בוקרשט נהנתה בתקופה בה שלט צ'אוצ'סקו ברומניה.

ב-2009 נקנסה פנאתינייקוס על-ידי היורוליג בסכום של 150 אלף אירו, אחרי שבתום משחק הגמר האירופי אותו הפסידה לצסק"א מוסקבה נכנס סגן נשיא המועדון וזרק שטרות כסף על שופט המשחק הספרדי, ארטגה, בטענה כי קיפח את קבוצתו במהלך המשחק.

בתקשורת אף הועלתה אפשרות כי היוונים שוקלים שלא להופיע למשחק מספר 2 בסדרה מול ברצלונה ביום חמישי, עד שטענותיהם לא יקבלו תשובה מתקבלת על הדעת מהנהלת היורוליג.