גרופון תאפשר להזמין שולחנות ולקבל הנחות במסעדות יוקרה

החברה מתכוונת להציע הזמנת שולחן מוקדמת בלמעלה מ-500 מסעדות יוקרה בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ובוסטון ולהציע בתמורה 20%-40% הנחה ■ הזמנת השולחן תהיה בחינם

על אף שהציגה זינוק של 72% במחיר המניה מתחילת השנה, גרופון עדיין מתקשה לשרוד כלכלית בשוק הקופונים. מי שהייתה המלכה של הענף, עברה טלטלה מאז נתוניה הכספיים הפכו לפומביים. מאז ההנפקה, איבדה החברה 67% מערכה.

ארבעה חודשים אחרי שאנדרו מייסון, המנכ"ל ואחד המייסדים, נשלח הביתה, גרופון מנסה להרים את עצמה על הרגליים ולשנות כיוון עסקי. על-פי דיווח בבלוג הטכנולוגיה Mashable, החברה מתכוונת להציע הזמנת שולחן מוקדמת בלמעלה מ-500 מסעדות יוקרה בניו יורק, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו ובוסטון ולהציע בתמורה 20%-40% הנחה. הזמנת השולחן תהיה בחינם.

הרעיון מאחורי השירות החדש בשם Groupon Reserve, שמתבסס על סטארט-אפ שרכשה החברה בספטמבר בשם Savored, הוא לא רק להציג הצעות אטרקטיביות לגולשים אלא גם לאפשר לבעלי המסעדות לנהל טוב יותר את לוח הזמנים שלהם מבחינת התנועה הצפויה במקום ולהכניס לקוחות דווקא בשעות המתות.

"המהלך של Groupon Reserve משלים את המעבר מחברה של קופונים לשוק של דילים אונליין, שבו צרכנים יכולים לחפש ולמצוא עסקים נהדרים במחירים משתלמים", ציין אריק לפקופסקי, המנכ"ל המשותף של גרופון.