מניית היום: מאיצה התרחבות בארה"ב - ומזנקת ב-10%

אקסלנז הודיעה היום על השקתה המסחרית של מערכת ה-BreathID Hp, וכן על הרחבת מודל המכירה בארה"ב, כך שתעבור כעת למכירות ישירות ללקוחותיה

אקסלנז , המפתחת ומשווקת מכשור רפואי ייחודי לאבחון וניהול מחלות בדרכי העיכול והכבד, הודיעה היום (ב') על השקתה המסחרית של מערכת ה-BreathID Hp, המהווה את הדור הבא של טכנולוגיית ה-Breath ID של החברה, ונחשבת למנוע הצמיחה המרכזי באסטרטגיה העסקית של החברה לשנים הקרובות.

המערכת קיבלה לאחרונה את אישור מינהל המזון והתרופות האמריקני ה-FDA לשיווקה בארה"ב לתחום אבחון הימצאו של חיידק ה-H.pylori. מנתונים של המרכז לבקרת מחלות, כשני שליש מאוכלוסיית העולם נושא בגופו את חיידק ה-H.pylori אשר לעיתים לא מאובחן ומטופל, ומהווה את הסיבה העיקרית לאולקוס וידוע בכך שהוא מעלה את הסיכון לסרטן הקיבה.

במקביל להשקת מערכת ה-BreathID Hp מדווחת החברה על הרחבת מודל המכירה בארה"ב, כך שתעבור כעת למכירות ישירות ללקוחותיה. להערכת אקסלנז, הערך המוסף הגבוה שמספקת המערכת לרופאים ולמרכזים הרפואיים יסייע בהמשך שיפור יכולות המכירה של החברה, בהאצת המכירות בשוק האמריקאי ובשיפור משמעותי של הרווח הגולמי.

"אני נרגש מהמוצר החדש שלנו והארגון המחודש של מערך השיווק והמכירות של החברה. הצטרפותו, לפני מספר שבועות, של מר טד פולטין, לשעבר מבכירי חברת Johnson & Johnson, בתפקיד סמנכ"ל עולמי לשיווק ופיתוח עסקי, לצד הפעולות שאנו מבצעים בשוק האמריקאי ובשווקים נוספים צפויים לקדם את החברה ואת פעילותה העסקית באופן משמעותי ואנו מקווים כי יאפשרו הגדלה במכירות החברה בעתיד הקרוב", אמר לורנס (לארי) כהן, מנכ"ל אקסלנז.