לכתבה הקודמתאיזהו עשיר? מחקר חדש מצא את התשובה המדויקת לכתבה הבאהכיצד משלבים בין טכנולוגיה חדשנית לבין הרגלים ישנים?

חדש: הדרך הפשוטה, הקלה והנוחה לטוס במטוס פרטי

טיסה במטוס פרטי היא ללא ספק נוחה ונעימה יותר מטיסה במחלקת תיירים ועסקים ■ היום היא אפילו נוחה עוד יותר, כשאפשר להזמינה באפליקציית סמארטפון, ובמספר צעדים פשוטים

22/07/2013, 14:31
שירי דובר
מטוס פרטי / צילום: רויטרס
מטוס פרטי / צילום: רויטרס

האפליקציות השונות כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. אנחנו יכולים לעשות באמצעותן הכל, החל מהזמנת חופשה, דרך קבלת המלצות בילוי, וכלה בקביעת תורים. מה שמעניין יותר אולי, זה כיצד האפליקציות מתחילות לחדור לכל רמות החיים, גם הגבוהות ביותר.

אתר CNBC דיווח בסוף השבוע, על זוג מהמזרח התיכון אשר שילם 500 אלף דולר על טיסה במטוס פרטי לאירופה. את זה שיש כאלה היכולים להרשות לעצמם שכירת מטוס פרטי שיקח אותם ליבשת אחרת, אנחנו כבר יודעים. החידוש בסיפור הזה הוא דווקא בדרך. הזוג האמיד אולי הוציא סכום עתק, אבל חסך לעצמו את "כאב הראש" הכרוך בשיחת טלפון והזמנת הטיסה (או את עלות העוזר האישי), וביצע את ההזמנה באמצעות אפליקציה.

נראה כי חברות הטיסה הפרטיות באירופה מעניקות את שירותי היוקרה שלהן לאורך שנים, אולם לאחרונה בחרו כמה מהן להתאים עצמן לרוח הזמן ולאסטרטגיה המובילה, ולספק שירות גם באמצעות מכשירי הסמארטפון. עם זאת, מומחי תעופה שונים העריכו כי אנשי העשירון העליון אינם קהל יעד לאפליקציות שכאלה, והם יעדיפו לבצע הזמנה בדרכים המסורתיות.

"משתמשי האפליקציה שלנו הם בדרך כלל יזמים טכנולוגים וחובבי גאדג'טים וטכנולוגיה, או אנשים המעדיפים לבצע את ההזמנה בצורה דיסקרטית", סיפרה ל-CNBC קרול קורק, מנהלת השיווק בחברת PrivateFly אשר דרכה ביצע הזוג המדובר את ההזמנה. היא הוסיפה ואמרה שהיות ודובר בסכום יוצא דופן, התבקש הזוג להשלים את ההזמנה טלפונית.

האפליקציה של PrivateFly, מאפשרת ללקוחות לאתר את הטיסה הקרובה, הזולה, המהירה והבטוחה ביותר, לצפות בתמונות המטוס ומושביו, וללחוץ על כפתור "הטס אותי הבייתה" להשלמת ההזמנה.

קורק הסבירה כי קהל הלקוחות הוא במקרים שונים גם נוסעי מחלקת העסקים במטוס רגיל אשר הטיסה שלהם נדחתה או בוטלה, מה שאילץ אותם לחפש מענה זמין ונוח, בסטנדרט גבוה, גם אם יקר. היא ציינה כי כאשר נמל התעופה הית'רו נסגר לזמן מה לאחרונה (עקב שריפת מטוס), הם ראו עליה בשימוש באפליקציה. משתמשים נוספים הנוהגים להעזר בה, הם איילי הון בתחום הטכנולוגיה.

"אלה אנשים שמבינים בטכנולוגיה ואוהבים את הרעיון של להזמין מקום תוך עשר הקלקות בלבד", היא אמרה.

גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>

הצעד הראשון לחופשה משתלמת ובלתי נשכחת

 
גלריה