אליום מציגה: צינתור בשידור חי עם מוצר הדגל של החברה

המנכ"ל אסף אלפרוביץ: "ביצוע מוצלח של פרוצדורה בשידור חי בכנס ה-2013 TOPIC הינו בעל חשיבות אסטרטגית לחברה"

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי העוסקת בטכנולוגיות זעיר פולשניות, הנמצאת בעיצומו של ניסוי קליני למטרת קבלת אישור FDA (מינהל המזון והתרופות בארה"ב) למערכת ה-WIRION המוגנת פטנטים שלה, הודיעה היום (א') כי הציגה ניתוח בשידור חי בכנס המרכזי להתערבויות קרדיו-וואסקולריות ביפן - TOPIC 2013.

השידור החי לכנס בוצע מבית החולים במירנו-איטליה בו התבצעה פרוצדורת צנתור בעורק התרדמה (קרוטיד). בצינתור הודגם השימוש במערכת ה-WIRION בפני קהל מקצועי רחב, ובהנחיית רופאים מובילי דעה ביפן. כאמור, הפרוצדורה האמורה הושלמה בהצלחה.

"ההשתתפות המוצלחת של החברה בשידור חי בכנס ה-TOPIC 2013 ובשני שידורים חיים בכנס ה-PCR בפאריז, עליהם דיווחנו בחודש מארס השנה, הינם חלק מאסטרטגיית החברה להרחיב את חשיפת הייחודיות והחדשנות הטכנולוגית של מערכת ה-WIRION במטרה ליצור שיתופי פעולה עם רופאים מובילי דיעה וחברות בינלאומיות מובילות בתחום", מסר המנכ"ל אסף אלפרוביץ. "כנס ה-TOPIC 2013 הינו מהחשובים באסיה ובעולם, בו משתתפים נציגים של חברות בינלאומיות הנחשפות לטכנולוגיות חדשניות כמו גם, רופאים ומומחים מכל העולם. אנו גאים על כך שהמערכת שלנו נבחרה לשימוש על ידי ד"ר ברנהרד ריימרס, מומחה בעל שם עולמי, בפרוצדורה המדגימה את החדשנות והיחודיות של המערכת בשידור חי אשר מביעה את אמונו ואמון מארגני הכנס במערכת ובטכנולוגיה.

"המקרה עבר בהצלחה רבה והמחיש את קלות השימוש בפילטר, היכולת למקם את הפילטר באופן אופטימלי ולאסוף את הפילטר לאחר ביצוע הפרוצדורה בצורה פשוטה, יעילה ובטוחה".

השידור החי באולם הראשי של הכנס בוצע מבית החולים במירנו, איטליה, בראשותו של ד"ר ברנהרד ריימרס. השידור כלל צנתור בעורק הקרוטיד באישה בת 70 הסובלת מאחוזי חסימה גבוהים בשני עורקי התרדמה ובנוסף ממחלה חמורה בעורקי הלב הכליליים. הפרוצדורה התמקדה בטיפול בקרוטיד בעל אחוז החסימה הגבוה יותר תוך שימוש במערכת היחודית של גרדיה, ה-WIRION, להגנה מפני תסחיפים לאורך הפרוצדורה שכללה השתלת תומכן (סטנט).

ד"ר ריימרס הציג מצגת מקצועית המפרטת את היכולות והתכונות היחודיות של המוצר שכללה סרט המחשה. תוך כדי ביצוע הפרוצדורה, ד"ר ריימרס התייחס לטכנולוגיה החדשנית של המוצר, לקלות השימוש בו ולביצועיו המצויינים; הוא שם דגש על החדשנות בעיצוב קטטר האיסוף והקצה הקוני שמסייע במעבר חופשי באיזור הסטנט ובאיסוף נוח ובטוח של הפילטר בסיום הפרוצדורה. בנוסף, בתום הפרוצדורה המחיש ד"ר ריימרס את יכולת ואיכות הנעילה מרחוק של הפילטר על גבי התיל המוביל כאשר הראה כי לאחר נעילת הפילטר הוא הופך לחלק אינטגרלי של החוט המוביל.