טבע: איקה אברבנאל יהיה אחראי על התיאום בישראל

מונה לסמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות בישראל וקשרי קהילה גלובליים

מנכ"ל טבע, ד"ר ג'רמי לוין, מבצע שינוי נוסף בהנהלה. איקה אברבנאל, שהיה סמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש ולאינטגרציה מ-2007, מונה להוביל את קשרי הקהילה בישראל, ולהנהיג את יוזמות האחריות החברתית של טבע בעולם. מחליפו כסמנכ"ל בכיר למשאבי אנוש יהיה מרק סבג, ששימש עד כה כסגנו. סבג, בעברו בכיר באינטל, הצטרף לטבע ב-2006.

אברבנאל היה בעבר משנה למנכ"ל בזק וסגן ראש אגף כוח אדם לתכנון בצה"ל. תפקידו החדש מוגדר כסמנכ"ל בכיר לתיאום פעילות חברת טבע בישראל וקשרי קהילה גלובליים, והוא כולל למעשה שני פנים. האחד הוא תחום קשרי הקהילה של טבע ברחבי העולם, תפקיד שמילא קודם לכן אריק יערי, שעזב את טבע ומונה כמנכ"ל בזן.

החלק השני בתפקיד משמעותי ביותר לטבע בימים אלה, והוא להעמיק את שיתוף הפעולה עם גורמי ממשלה, רגולציה ואקדמיה בישראל. לדוגמה, אברבנאל יהיה זה שאחראי בטבע על כל המגעים הקשורים לנושא הטבות המס של החברה בישראל, שעלו לכותרות בתקופה האחרונה.

אברבנאל וסבג יהיו חברים בהנהלה הבכירה של טבע, וידווחו ישירות ללוין. "טבע נוסדה בישראל, והשורשים העמוקים שלנו כאן מאפשרים צמיחה יציבה ומעוררת גאווה", אמר לוין. "יצרנו את התפקיד החדש כדי לאשש את המעמד האסטרטגי הייחודי של המדינה לחברה שלנו. באמצעות יכולות המנהיגות המוכחות של איקה, הוא יוביל את קשרי הקהילה של טבע בישראל ואת יוזמות האחריות החברתית שלנו בעולם כולו.

"מרק הוא מנהיג מוכשר, שניצח בשנה האחרונה על הטמעתן של יוזמות חדשות הנוגעות לעובדים ברחבי הארגון, ואני בטוח ביכולתו להנהיג את ארגון משאבי האנוש שלנו במשימות העתידיות".