הכנסות אפי פיתוח במחצית 2013 הוכפלו ל-123.9 מיליון דולר

זרוע הפעילות של אפריקה ישראל ברוסיה עברה לרווח של 43.3 מיליון דולר, לעומת הפסד של 240.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ■ לבייב: "עם פורטפוליו הנכסים שלנו, אנו מצפים להרוויח מהמשך התחזקות שוק הנדל"ן במוסקבה"

דוחות אפי פיתוח , זרוע הפעילות של אפריקה ישראל ברוסיה, שפורסמו היום (ו') חושפים כי ההכנסות החצי שנתיות הוכפלו לעומת המחצית הראשונה של 2012 והגיעו ל-123.9 מיליון דולר.

בשורה התחתונה, הרוויחה החברה 43.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 240.6 מיליון דולר במחצית 2012.

קניון AFIMALL, פרויקט הדגל של החברה בבירה הרוסית, תרם 48 מיליון דולר בהכנסות המחצית, לעומת 42 מיליון דולר במחצית המקבילה. השיפור נותן אותותיו גם בשיעורי התפוסה בקניון, העומדים בסוף המחצית הראשונה של כ-83%.

ועוד ביחס ל-AFIMALL: החברה מעדכנת כי במהלך הרבעון השני, נפתחו בקניון חנויות של המותגים Gant, ניו באלאנס, לי קופר ואלדו.

כמו כן, החברה מצפה להתקדמות משמעותית בעבודות הבנייה בפרויקטים Otradnoe ו-Kossinskaya במהלך המחצית השנייה של השנה. החברה מעדכנת גם כי היא ממשיכה לעבוד על אישורי בנייה לפרויקט המשרדים Tverskaya Plaza, הקומפלקס המעורב Bolshaya Pochtovaya ופרויקט המגורים Paveletskaya.

יו"ר החברה לב לבייב ציין כי "אנו מאוד מרוצים מתוצאות המחצית הראשונה וצופים קדימה בבטחה. עם פורטפוליו הנכסים שלנו, אנחנו מצפים להרוויח מהמשך התחזקות שוק הנדל"ן במוסקבה".