צפו: אתר ישראלי חדש מאפשר לעובדים ללכלך על הבוס

תוכנית הטכנולוגיה "גיק שואו": האתר comrate נותן במה לעובדים של חברות וארגונים בסקטורים שונים במשק כדי לכתוב איך זה באמת לעבוד בחברה שלהם ■ התגובות אנונימיות, כך שלא צריך לחשוש מפיטורים

אתר ישראלי חדש בשם comrate פותח במה לעובדים ועובדים לשעבר לכתוב מה קורה באמת בחברה שבה הם עובדים. האתר מאפשר לעובדים בחברות תקשורת, משרדי פרסום, חברות היי-טק, מדיה ואפילו חברות שמירה, לכתוב ביקורת על החברה בה הם עובדים או עבדו בה בעבר.

מטרת האתר, שעלה לאוויר בשבוע שעבר, היא לאו דווקא לתת פתחון פה ללכלוכים על הבוס המעצבן, אלא דווקא לעזור למועמדים פוטנציאליים שרוצים לדעת קצת יותר על מקום העבודה האפשרי שלהם.

ברבים מהמקרים סיור במקום העבודה, לפני ההחלטה להצטרף אליו, לא מלמד הרבה ולכן באתר comrate רוצים לאפשר למי שחושב לעבוד באמדוקס, צ'ק פוינט, הוט, דיסקונט, קפה קפה, גוגל או מקדונלד'ס, איך באמת מתייחסים לעובדים, האם המשכורות מצדיקות את העבודה ועד כמה הבוס יכול לרדות בכפופים לו.

עוד בתוכנית "גיק שואו": מספר יצרניות הסמארטפונים בישראל הכפיל את עצמו מתחילת השנה, איך כניסת שחקניות סיניות כמו Huawei ו-ZTE ישפיע על השוק וגם למה אין מספיק יזמים ישראלים שמנסים לרכוב על הגל החדש של אתרי גיוס ההמונים כמו Kickstarter ו-Indiegogo ואיך בר רפאלי קשורה לכל זה?