מהלך בזק: עובדי מגדל התאגדו תחת ההסתדרות

ההסתדרות הודיעה הבוקר להנהלת מגדל על כך שהיא הארגון היציג של עובדי החברה ■ יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן: "על ההנהלה להכיר בהתארגנות העובדים ולהיכנס באופן מיידי למשא ומתן"

עובדי חברת הביטוח מגדל התאגדו בהסתדרות. יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן, הודיע היום (א') ליונל כהן, מנכ"ל מגדל, כי ההסתדרות הינה הארגון היציג של עובדי מגדל וכי מונה ועד פעולה בחברה.

בפנייתו של ניסנקורן להנהלת מגדל, הוא קרא להכיר בהתארגנות העובדים בהסתדרות ולפתוח במו"מ להסדרת תנאי העסקת העובדים במסגרת הסכם קיבוצי.

מגדל, הנחשבת לחברת הביטוח הגדולה בישראל, הינה חברת הביטוח השנייה שעובדיה מתאגדים בהסתדרות. לפני חמישה חודשים התאגדו בהסתדרות עובדי כלל ביטוח, לאחר ניסיונות התאגדות שנמשכו למעלה מתשעה חודשים. בימים אלו בחברת כלל מתקיים משא ומתן אינטנסיבי להשגת הסכם קיבוצי למען כלל עובדי החברה. במהלך בזק ותוך יומיים בלבד מרגע ההכרזה על הניסיון להקים ועד עובדים, הצליח ועד הפעולה של חברת מגדל לצרף כמחצית מעובדי החברה להסתדרות.

יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, אבי ניסנקורן אמר הבוקר: "אני מברך על כך שעובדי חברת ביטוח נוספת התאגדו בהסתדרות. ההקפדה על זכויות העובדים הינה מדד לחוסנה של כל חברה מובילה בשוק. על ההנהלה להכיר בהתארגנות העובדים ולהיכנס באופן מיידי למשא ומתן אשר יסדיר את תנאי ההעסקה של העובדים ויבטיח את ביטחונם התעסוקתי".

מודי גת, יו"ר ועד הפעולה בחברת מגדל: "ההתאגדות היא לא צעד נגד ההנהלה אלא צעד בעד העובדים. בתקווה גדולה ומתוך רצון לעתיד משותף, אנו מושיטים יד להנהלת החברה וקוראים לה לשבת עמנו על מנת להגיע להסכמות הדדיות ולעגן את תנאי ההעסקה שלנו במסגרת הסכם קיבוצי".