עכשיו גם אתם יודעים: במסעדת "בלו באס" נמצא החומוס הכי טעים

יודעי דבר אמיתיים ימתיקו סוד ויפקדו את בלו באס מבלי לספר יותר מדי כדי שהמקום לא יהפוך לתיירותי ■ אנחנו יודעי דבר שמספרים, מה הסיכוי ששוחרי חומוס מאזור המרכז יצפינו עד לפרדס חנה?

בלו באס הוא מוסד ותיק בפרדס חנה שהתחיל לפני שנים כחומוסייה סמי-מחתרתית שפעלה בתוך שלד של אוטובוס כחול. כיום זוהי רשת קטנה שלקוחותיה הם יודעי דבר. אניני טעם יאמרו שחומוס טוב יש בכרם התימנים. חובבי חומוס אמיתיים יספרו בשבחי המשאוושה של אבו-אדהם או המסבחה של אבו-חסן.

אלא שיודעי דבר, כשם שעושים מדריכי טיולים שלא מספרים לתיירים על המקומות הטובים באמת, כדי שלא יהפכו לתיירותיים מדי, ימתיקו סוד ויפקדו את בלו באס, ינגבו חומוס בפיתה למרות שלא ממש צריך, הפיתה מקלקלת את הטעם הקטיפתי הנפלא של החומוס הטוב ביותר בארץ - לפחות בסניף שבו ביקרנו בפרדס חנה.

אנחנו לא כאלה. אנחנו יודעי דבר שמספרים. בין השאר, כי זה תפקידנו. וגם כי הסיכוי ששוחרי חומוס מאזור המרכז יצפינו עד לפרדס חנה (או לכפר ברוך, הסניף הצפוני, או לסניף קריית שמונה) אינו גבוה במיוחד. אבל אם כן הגעתם לאזור - הזמינו מנה של חומוס מסבחה עם פול (המנות גדולות באופן מיוחד), ואולי תרגישו לרגע שאתם רוצים לגור בחומוסייה הזו.

בלו באס סניף פרדס חנה: דרך הנדיב, אזור התעשייה הישן, פרדס חנה. שעות פתיחה: א'-ו' 8:30-15:30 (אל תגיעו בדקה ה-90). טלפון: 052-3898035