הדוח הרפואי של ראש הממשלה: נתניהו בכושר

(עדכון) - לאחר שעבר הבוקר בדיקת גסטרו שגרתית הושלם הדוח המלא שמפרסם רה"מ מדי שנה ■ רופאו האישי אמר כי כל בדיקות המעבדה שנערכו לנתניהו נמצאו תקינות, וכי הוא שומר על תזונה מוקפדת

עם תחילתה של שנת 2014, מתפרסם היום (ד') כמדי שנה הדוח הרפואי הסוקר את מצבו הבריאותי של ראש הממשלה. מהדוח עולה כי בדיקות הכולסטרול, השומנים והסוכר של נתניהו תקינות. בבדיקת הגסטרו שנערכה לו נמצא פוליפ קטן במעי הגס - והוא הוצא בשלמותו.

על פי הבדיקות, לחץ הדם של נתניהו תקין והוא עומד על 80/120. "ראש הממשלה שומר על אורח חיים בריא ועל תזונה מוקפדת", אמר רופאו האישי, ד"ר צבי הרמן ברקוביץ'. לפי הדוח, ראש הממשלה נוהג להתאמן מספר פעמים בשבוע ולאחרונה גם עבר מבחן מאמץ כושר גופני ונמצא שהוא בעשירון העליון בקבוצת גילו.

במסגרת הבדיקות לקראת הוצאתו של הדוח הרפואי, עבר ראש הממשלה הבוקר בדיקה שגרתית במערכת העיכול בבית החולים שערי צדק בירושלים. בזמן הבדיקה שר החוץ אביגדור ליברמן מילא את מקומו ועם סיומה הושבו לנתניהו כל הסמכויות.

נבדק בהלל יפה בעקבות הצטננות

בסוף השבוע נבדק נתניהו בבית החולים הלל יפה בחדרה לאחר שחש ברע בעקבות הצטננות. "האבחנה הרפואית היא דלקת במערות האף בעקבות הצטננות", סיפר מנהל בית החולים פרופ' מאיר אורן לאחר הבדיקות שערכו לו הרופאים בהלל יפה. במהלך כל זמן הבדיקה נתניהו היה בהכרה מלאה ועם סיומה שוחרר מבית החולים כשהוא מרגיש טוב יותר, ונשאר לנוח בביתו במהלך השבת.

בחודש אוגוסט האחרון נתניהו הובהל לבית החולים בעקבות כאבים, ולאחר בדיקה על ידי רופאו האישי ד"ר צביקה ברקוביץ' נקבע שיש לנתחו בגלל חשש לבקע. הניתוח נמשך כשעה ובוצע בהרדמה מלאה, שבעקבותיה הוכרזה נבצרות של ראש הממשלה. שר הביטחון משה יעלון מונה לראש הממשלה בפועל למשך מספר שעות.