מתחזה איים על חייהם של שר, איש תקשורת וזמר מפורסם

השלושה קיבלו הודעות מאיימות בפייסבוק, בהן נכתב כי אם לא יעבירו 50 אלף שקל - משפחותיהם יירצחו ■ בחקירה התברר כי מתחזה עשה שימוש בכתובתו של שוטר בדימוס לשם הסחיטה, ככל הנראה כדי לנקום בו

שר בממשלה, שדרן בכיר וזמר מפורסם ממרכז הארץ קיבלו לאחרונה איומים קשים על חייהם, שמתבררים היום כפעולה של מתחזה - כך דווח היום (ד') בגלי צה"ל.

לפני כמה ימים קיבל איש התקשורת הודעה מאיימת בפייסבוק ופנה למשטרה. התברר כי גם זמר ושר בממשלה קיבלו הודעות מאיימות דומות, וככל הנראה גם מספר אנשים בדרום הארץ.

בהודעה שהועברה לשלושה בפייסבוק נכתב: "תקרא טוב-טוב את מה שאני הולך לכתוב לך. יש לך עד יום חמישי להעביר לי סכום של 50 אלף שקל בדואר רשום" - עם צירוף כתובת.

עוד נכתב: "אם הכסף לא יועבר, אתה תירצח, והמשפחה שלך תיפגע" ואיומים נוספים. כמו כן, הוזהרו הנסחטים שלא לפנות למשטרה.

באמצעות פרטים של הסוחט לכאורה שהופיעו בהודעה הגיעו החוקרים לאיש משטרה בדימוס. השוטר לשעבר לא היה מודע לכך שנעשה שימוש בשם שלו ובפרטיו לצורך הסחיטה. מהחקירה עולה כי המעשה נעשה ככל הנראה כנקמה בשוטר, מסיבה שעדיין אינה ידועה.

אחרי שהשוטר נחקר, ונערך וידוא כי הוא לא הסוחט, סיפר השוטר לגלי צה"ל כי הוא סובל מאוד מהמקרה. המשטרה מנסה כעת להגיע דרך כתובת ה-IP לגלות מיהו המקור להודעות, והחקירה נמצאת בעיצומה.