לקוח אסוס: "שני המחשבים שרכשתי סבלו מתקלות"

לטענת הלקוח, השירות שניתן ע"י החברה היה איטי ולקוי ■ אסוס: "החברה מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ לשם כך"

בתקופה האחרונה מגיעות יותר ויותר תלונות למערכת "גלובס" על בעיות שירות בנציגות אסוס בישראל.

התלונות מתרכזות בעיקר בלפטופים שהגיעו מקולקלים או התקלקלו זמן קצר לאחר התחלת השימוש בהם. כמו כן, בתלונות מסוימות דווח כי התיקון נמשך זמן רב, וכי המתלוננים נתקלו בחוסר מענה מנציגי החברה.

א' רכש לקראת סוף חודש יוני 2013 שני לפטופים של אסוס ב-12 אלף שקל. "בשני המחשבים מתגלות תקלות, וזה קורה, אך רצף התקלות והיסטוריית ההתקשרות עם המעבדות היא יוצאת דופן בכל קנה-מידה", אומר א'.

דגם TX300 נשלח לתיקון עקב בעיות תקשורת. "במעבדה פירמטו את מחשב מבלי ליידע אותי ואז החזירו אותו עם תקלה", מוסיף א'.

הלפטופ השני, מדגם טייצ'י, סבל לדברי א' מרצף בעיות תקשורת, חיבור טעינה לא תקין ומסך מגע לא תקין. המסך הוחלף 3 פעמים, אולם הבעיה לא נפתרה. את בעיית המטען פתרו בחברה עם החלפה למטען גדול יותר ולא זה המקורי. א' מבקש מאסוס ישראל החזר כספי או החלפה ליחידה חדשה.

תגובת אסוס ישראל: "אנו מצרים על אי-הנוחות שנגרמה ללקוח. הפנייה של א' מוכרת לנו, והנושא מטופל במלוא הרצינות על-ידי מנהלת השירות של החברה, במטרה לסיים את הטיפול על הצד הטוב ביותר ובהקדם האפשרי. חברת אסוס מכירה במקום לשיפור בתחום השירות ופועלת במרץ על מנת להבטיח ללקוחותיה בישראל שירות ברמה הגבוהה ביותר. כבר בעוד כשבועיים ייפתח מרכז שירות חדש, ואנו מאמינים שבקרוב תוכלו לראות שינוי משמעותי בתחום".