אליום: אישור פטנט נוסף בקנדה לטכנולגיית הליבה

המנכ"ל אסף אלפרוביץ: "אנו שמחים על רישום פטנט נוסף לאליום בקנדה ומאמינים כי המשך חיזוק הקניין הרוחני מבטיח את הפוטנציאל המסחרי של כלל קווי המוצרים שלנו"

אליום מדיקל , חברת מכשור רפואי המתמחה בטכנולוגיות זעיר פולשניות, קיבלה אישור פטנט בקנדה עבור טכנולוגית הליבה הייחודית של סיכת העכביש המאפשרת עיגון לרקמות רכות ותיקון ליקויים ברצפת האגן הנשי וטיפול בדליפות שתן אצל נשים וגברים. הפטנט שאושר תקף עד לשנת 2026.

"הפטנט האמור מגן על טכנולוגיית הליבה הייחודית של חיבור ועיגון לרקמות רכות, ללא גרימת טראומה פנימית, על ידי סיכת העכביש החדשנית שלנו", מסר אסף אלפרוביץ, מנכ"ל אליום מדיקל. "האישור מהווה ביטוי להכרה בחדשנות מוצרי החברה ויש בקבלת הפטנט כדי לחזק משמעותית את יכולתה של החברה להציג את היתרונות הקליניים של מוצריה, כולל המוצרים החדשים אשר התקבלו בגינם אישורים רגולטורים לאחרונה. הגשת הפטנטים של החברה נעשית כחלק מאסטרטגיה רחבה המשולבת בתוכנית המסחרית של החברה לשם חדירה והטמעת המוצרים בשווקים חדשים".

סיכת העכביש הינה פלטפורמה טכנולוגית העומדת בבסיס מוצרי ה-EndoFast Reliant, ה-SCP EndoFast המוצר הלאפרוסקופי, EndoFast Reliant MN לטיפול בבריחת שתן במאמץ עבור גברים, וכן EndoFast Resorb סיכת העכביש המתכלה. מוצרים אלו מיועדים לחיבור, תמיכה וחיזוק רקמות רכות, בתחום האורו-גניקולוגיה לתיקון צניחת איברי רצפת האגן וטיפול בדליפות שתן.

עיצובה ומרכיביה של סיכת העכביש מקנים לה תכונות ייחודיות כגון חיבור חזק לרקמה רכה, עמידות, חדירה שיטחית לרקמה, אפשרות לשליפה ומיקום מחדש והשתלבות טובה במבנה הרקמה הרכה ללא גרימת תגובות דלקתיות.