דורית סלינגר מבצעת שינוי ארגוני באגף שוק ההון

‎‎הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר מכפיפה את הביקורת ופניות הציבור לתחומי האסדרה‏

‎‎הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון במשרד האוצר, דורית סלינגר, החליטה על שינוי מבני באגף: תחומי הביקורת ופניות הציבור - שעד כה היו נפרדים - יוכפפו למנהלי האסדרה והמוצרים, כך שכל נושא ירוכז תחת אותו בר סמכא מקצועי.

באוצר הסבירו היום (ג') כי במסגרת המבנה החדש, "מנהל ירכז את הרגולציה בתחום שבאחריותו, בשילוב עם הביקורת ועם פניות הציבור. זאת בניגוד למבנה האגף כיום, שלפיו תחום הרגולציה, תחום הביקורת ותחום הטיפול בפניות הציבור נמצאים תחת אחריותם של מנהלים שונים... השינוי יתבטא בארגון מחדש של תחומי האחריות של מנהלים באגף ובמתן דגש על תחום החיסכון הפנסיוני ועל תחום הסוכנים והיועצים".

באוצר מסבירים עוד שמבחינתה של סלינגר, שהגיעה לאגף שוק ההון עם ניסיון ניהולי ארוך שנים בשוק הפרטי, "המבנה החדש ייעל את עבודת האגף, וישפר את שיתוף הפעולה בין היחידות השונות באגף. המבנה ימקסם את הממשקים בין פניות הציבור, הביקורת והרגולציה, לטובת ציבור החוסכים".

השינוי המבני נעשה במסגרת דיונים על תוכנית אסטרטגית חדשה לאגף שוק ההון שהממונה מובילה בסיוע יועצת חיצונית. אחת המטרות המרכזיות שסלינגר מסמנת לכהונתה נוגעת להסדרת נושא ההפצה, שאותו מרכזת הסגנית הבכירה הילה בן חיים. ‏‎‎‏