AOL רכשה את הפורמט הישראלי "מחוברים" לשידור בארה"ב

AOL מפעילה רשת כבלים של 15 ערוצים ו-2,000 אתרים ■ מדובר ברכישה ראשונה מסוגה בעבור AOL, שלראשונה רוכשת פורמט ארוך ושלא פותח בארה"ב

ענקית האינטרנט האמריקאית AOL רכשה את הפורמט הישראלי "מחוברים" להפקה ושידור בארה"ב. מדובר ברכישה ראשונה מסוגה בעבור AOL, שלראשונה רוכשת פורמט ארוך ושלא פותח בארה"ב. "מחוברים" של רם לנדס ודורון צברי שודרה בעבר בחברת הכבלים הוט ונמכרה עד כה ל-22 מדינות סביב העולם.

ל-AOL מרכז פיתוח בישראל המעסיק 80 עובדים. המרכז המפתח את כל טכנולוגיות הווידיאו של החברה מתרחב בימים אלו, ויתמוך בין היתר בהפקת הפורמט שיופק על ידי "קודה תקשורת". עמי טיר, במאי העונות האחרונות של מחוברים, יפקח על התוכן של הסדרה האמריקנית שתקרא Connected.

"ב-8 השנים האחרונות אנחנו בונים טלוויזיה, מעין רשת כבלים לכל דבר", מספר טל סימנטוב, המוביל את חטיבת הווידיאו של AOL, יחד עם רן הר נבו. "בנינו רשת כבלים של 15 ערוצים, עם כמעט מיליון סרטים, מרביתם בפורמט קצר שמגיעים מכל חברות הברודקאסט בארה"ב. התוכן מופץ בכ-2,000 אתרים של AOL והגענו למעל מיליארד צפיות בחודש". בשנתיים האחרונות מבצעת AOL אינטגרציה עם הטלוויזיות החכמות ואת התכנים אפשר יהיה לצפות גם באמצעות פלטפורמות חכמות כמו רוקו, טלוויזיות חכמות של סמסונג, Sony Bravia 'Xbox, וטלפונים חכמים התומכים מערכות הפעלה של iOS ואנדרואיד.

הפורמט של "מחוברים" נמכר עד היום, באמצעות ארמוזה פורמטס, למדינות רבות - בהן צרפת, ספרד, הולנד, אירלנד, פינלנד, הודו, דנמרק ורוסיה.