היום בתוכנית חדשות הרכב בגלובס TV: אחרי שה-M3 וה-M4 של BMW נחתו בישראל הגיע כעת תורה של הסדרה ארבע גראן קופה לעשות עלייה, סדנת AMG של מרצדס מציגה את הדור החדש של מנועי ה-8V שלה, בקרוב בארה"ב מרוצי דראג חוקיים לגמרי לילדים בני 5, הפרלמנט הגרמני עובר למנועי דיזל חסכוניים, מתי אצלנו? ונסיים את התוכנית עם טיזר משעשע של תוכנית הרכב הפופולארית בעולם - טופ גיר.

בזמן שבישראל הספורטאים המוטורים סובלים מהעדר תחרויות עקב חוקים ותקנות מסועפים, מעבר לים יש מי דווקא מקל והופך את הספורט המוטורי נגיש יותר. ארגון ה-NHRA האמריקאי שאחראי על תקנות מירוצי הדראג בארצות הברית ובקנדה הוריד לאחרונה את גיל המינימום לעיסוק במרוצי דראג לגיל 5 בלבד. מרוצי הדראג נחשבים למאתגרים ופופלארים מאוד בארצות הברית ובצפון אמריקה ועכשיו גם ילדים שרק למדו לרכוב על אופניים בלי גלגלי עזר יוחלו לקחת בו חלק. לראות ולקנא.

ואיך אפשר בלי מקבץ קטעי וידאו היישר ממצלמות הדשבורד של נהגי רוסיה. נהג הפורד פוקוס שבתמונה לא חלם בבוקר שבינו לבין מלאך המוות יפרידו ס"מ בודדים. פעולה זריזה והרבה מאוד מזל הפרידו בין השניים שיצטרכו לדחות הפגישה הבלתי נמנעת למועד מאוחר יותר.

לנהגים שיצאו בבוקר חורפי לטיול משפחתי על חוף ימה של רוסיה היה כנראה הרבה מאוד מזל... משאית שאיבדה שליטה על הכביש החלקלק התנגשה חזיתית בשתי מכוניות, במכונית ממנה צולמה התאונה היה גם תינוק ובאורח פלא ולמרות ההתנגשות החזיתית הדיווחים בתקשורת הרוסית לא היו הרוגים או פצועים קשה באירוע, אגב, התאריך בו התרחש האירוע היה ב-14 ביוני ולא כפי שצרוב על פני הסרטון.

צפו בתוכנית המלאה...