פלאפון מצטרפת לפרטנר וסלקום ומשיקה רשת דור רביעי

הבוקר קיבלה החברה תדרים בהשאלה ממשרד התקשורת והחלה בהפעלת הרשת למשתמשים שברשותם מכשיר מתאים

גיל שרון / צלם: תמר מצפי
גיל שרון / צלם: תמר מצפי

חברת פלאפון מתחילה היום (א') להפעיל את רשת הדור הרביעי שלה, לאחר שקיבלה אישור ממשרד התקשורת להפעלה מצומצמת. בכך היא מצטרפת לסלקום שהפעילה היום את הרשת שלה לאחר שבשבוע שעבר קיבלה אישור להפעיל את הרשת החדשה.

פלאפון מפעילה את הרשת שלה על גבי תדרים שקיבלה בהשאלה ממשרד התקשורת, וזאת בשונה מפרטנר וסלקום שמפעילות את רשתות הדור הרביעי שלהן על בסיס תדרים שברשותן. התדרים שניתנו בהשאלה לפלאפון מותנים בתוצאות המכרז לתדרי דור רביעי שייערך עד סוף השנה.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון אמר היום: "כבר לפני חמש שנים קבענו סטנדרטים חדשים בחווית המהירות ללקוח, גם ברשת הדור הרביעי נשאף להעניק ללקוחותינו את המהירות הגבוהה ביותר ואת חוויית הגלישה הטובה ביותר".

החברה מסרה כי בדומה למתחרות, ההצטרפות לשירות תתבצע ללא תשלום ובאופן מדורג, כך שמאות אלפי בעלי המכשירים התומכים שכבר פועלים ברשת פלאפון, יוכלו ליהנות משירותי דאטה מתקדמים, בהתאם לאיזורי הכיסוי. בעלי מכשירים תומכים יכולים להצטרף באופן מיידי לרשת High Speed 4G של פלאפון ללא תוספת תשלום, באמצעות רישום באתר החברה.

שרון ציין, כי פרישת הרשת נמצאת בעיצומה, והשירות יפעל בשלב ראשון בירושלים, תל אביב, באר שבע, הרצליה, ראשל"צ, נתניה, כפר סבא ורמלה, ובהמשך תוך זמן קצר גם בחיפה והקריות, בפתח תקוה ועוד.

"הציוד שאנו מתקינים מוכן לטכנולוגית, LTE Advanced ויאפשר לנו להמשיך ולהציע ללקוחותינו גם בעתיד את השירותים המתקדמים ביותר. הרשת של פלאפון מבוססת על ציוד שסיפקה אריקסון, ואלון ברמן מנכ"ל החברה בישראל בירך אותה לרגל ההשקה והבחירה בפתרון שלה.