המחליף של יורם ארבל בערוץ 1: עמיחי שפיגלר

השדר והמגיש מערוץ הספורט, בנו של מוטל'ה שפיגלר, ישדר בערוץ 1 את המשחק המרכזי מליגת העל בכדורגל ואת משחקיה של נבחרת ישראל

עמיחי שפיגלר / צלם: תמר מצפי
עמיחי שפיגלר / צלם: תמר מצפי

בערוץ 1 מצאו מחליף ליורם ארבל, שדר הספורט הוותיק שקיבל השבוע הודעה מהעורך הראשי של רשות השידור, יונה ויזנטל, כי לא ימשיך להוביל את שידורי "המשחק המרכזי" מליגת העל בכדורגל בעונת המשחקים הקרובה. מי שיתפוס את מקומו יהיה עמיחי שפיגלר, המגיש והשדר של ערוץ הספורט.

"אני שמח ונרגש להצטרף לשידורי הכדורגל של הערוץ הראשון", אמר שפיגלר, בנו של כדורגלן העבר מוטל'ה שפיגלר. "זו זכות גדולה להיכנס לנעליו הגדולות של יורם ארבל. אני רוצה להודות לאנשי מחלקת הספורט על הבחירה והאמון. כמו כן, תודה למנכ"ל ערוץ הספורט, תומר תורג'מן, שתמך, עודד ונתן את ברכת הדרך למהלך".

שפיגלר החל את דרכו המקצועית בערוץ הספורט ב-1998. שידורו הראשון מליגת העל בערוץ 1 צפוי להתקיים מהאצטדיון החדש בחיפה, סמי עופר, ב-15 לספטמבר, כשמכבי חיפה תארח את בני סכנין במסגרת מחזור הפתיחה של ליגת העל. שפיגלר ישדר גם את משחקיה של נבחרת ישראל.

ערוץ 1 נמצא בעונה השנייה במסגרת ההסכם התלת-שנתי מול ההתאחדות לכדורגל לשידור משחק אחד מדי מחזור מליגת העל, תמורת 15 מיליון שקל לעונה. כמו כן, הוא ישדר את משחקיה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2016, במסגרת החברות באיגוד השידור האירופי (EBU).

כזכור, מלבד יורם ארבל - הוחלט בערוץ 1 להחליף בשידורי הכדורגל גם את הפרשן שישב לצידו, דני נוימן. את האחרון צפוי להחליף מוטי איווניר.