מצוקה פיננסית: חדשות 2 לא שילמה דמי הבראה לעובדים

סמנכ"ל הכספים של החברה לעובדים: "זכייניות ערוץ 2 חוות מצוקה פיננסית חריפה בעקבות מבצע 'צוק איתן', שמביאה בעקבותיה מצוקה תזרימית"

חדשות 2
חדשות 2

חברת החדשות של ערוץ 2 הודיעה לעובדים כי לא תשלם להם את דמי ההבראה במשכורות חודש אוגוסט, זאת בשל קשיים תזרימיים.

"כפי שוודאי ידוע לכם, זכייניות ערוץ 2 חוות מצוקה פיננסית חריפה בעקבות מבצע 'צוק איתן'", כתב סמנכ"ל הכספים של החברה, אורי שלוש, לעובדיה. "מצוקה זו מביאה בעקבותיה מצוקה תזרימית, המעכבת תשלומים שוטפים לחברות ההפקה ולספקי הזכיינים וחברת החדשות".

לדברי שלוש, "במאמצים גדולים מאד הצלחנו בחברת החדשות לשלם את המשכורות המלאות של העובדים השכירים עבור חודש אוגוסט, וניתן יהיה לראות את הזיכויים בחשבונות הבנק מחר בבוקר, עם יום ערך 1.9.14. לצערנו לא הצלחנו לגייס את המימון המתאים לצורך תשלום דמי ההבראה השנתיים, לשנה שמסתיימת ב-31 בדצמבר 2014, במועד הרגיל - חודש אוגוסט, ואנו נערכים לשלם את דמי ההבראה במהלך התקופה הקרובה".

שלוש כתב עוד כי "הנהלת חברת החדשות ובעלי מניותיה מודעים, מכירים ושוב מודים לכם על המאמצים הכבירים שהשקעתם במהלך החודשיים האחרונים. יחד עם זאת, אנו נדרשים להתמודד עם הקשיים הפיננסיים הקשים אותם חווה כל המגזר העסקי בארץ ביחד עם משקי-הבית, ולצורך כך בכוונתנו להפעיל שיקול-דעת זהיר ולפעול ככל שביכולתנו כדי להוביל את החברה להמשך יציבות כלכלית ועמידה בכל מחויבויותינו".