*** הכתבה בשיתוף ביפר
בעלי עסקים מחפשים דרכים להגדיל את המכירות בעסק. לא כל בעל עסק הוא גם איש שיווק, לכן טבעי לפנות לחברות העוסקות בשיווק או בשירותי טלמרקטינג לקידום העסק. מבחינת בעל העסק יהיה אידיאלי לקבל שירותי שיווק תמורת עמלה מהמכירה, מבלי להוציא כסף ומבלי לקחת סיכון. הבעיה היא שמקדם הסיכון הוא גבוה, וחברות השיווק בעצמן לא מעוניינות לעבוד "על ריק", ודורשות "רשת ביטחון" כתנאי להתנעת תהליך המכירה - עלויות שיכולות להיות גבוהות ולא משתלמות לבעל העסק.
חברת ביפר מציעה פתרון חדשני: צוות המומחים לשיווק של ביפר ישווקו את העסק שלך, ואת הרווחים יגזרו מהמכירות. גיל חפר, מנהל חטיבת השירותים העסקיים בקבוצת ביפר, מסביר.
"השירות נולד מתוך הצרכים והמציאות בשטח. חברת ביפר נותנת שירותים לבעלי עסקים כבר שנים רבות ולמדה להכיר את היומיום, הקשיים והמצוקות שלהם. חקרנו את הנושא מול הלקוחות העסקיים שלנו, וגילנו שרבים היו רוצים שננהל עבורם את כל תהליך השיווק והמכירה. הבנו גם שרוב בעלי העסקים היו מעדיפים לשלם רק עבור מכירות, תכל'ס, ולא עבור השיווק ואפילו לא עבור לידים. במקביל שמנו לב ששירות המענה הטלפוני האנושי שאנחנו מציעים ללקוחות, הופך באופן טבעי לגמרי לפלטפורמה מאוד יעילה למכירה ולשדרוג של מוצרים או שירותים ללקוחות הקצה".
- ומה כולל שירות Beeper UPsale?
"מדובר בפתרון כולל, מהפרסום ועד למכירה. יש בו ייעוץ - למידת המוצר והכנת תכנית עסקית שיווקית למכירת המוצר, כולל הגדרת האפיקים לפרסום, כלומר המקומות בהם יופיע הפרסום על המוצר, פרסום דיגיטל - בניית דף נחיתה מקצועי, ייעודי למוצר או לשירות, פרסום בגוגל, בפייסבוק ובאמצעים נוספים, במטרה להשיג לידים איכותיים - מתעניינים במוצר או בשירות, מוקד טיוב רשומות - שם מוודאים שהלידים הם אכן איכותיים ורלוונטיים לעסק, יש מוקד צ'אט אנושי - זה מתאים למי שיש לו גם אתר ויש תנועה מסוימת אבל משום מה הגולשים באתר לא הופכים ללקוחות ולא קונים.
"הנציג משוחח בחלונית הצ'ט עם הגולשים באתר. חשוב לא להתבלבל עם צ'ט אוטומטי או רובוטי שכולנו נתקלנו בו באתרים. הצ'ט האנושי שלנו מורכב מאנשי מכירות מקצועיים, רגישים ומיומנים, שיודעים איך לשרת לקוחות ולהבטיח ניצול מקסימלי של התנועה באתר. חבל שהגולשים יעברו באתר שלך ולא יקנו כלום כי לא יהיה שם מוכר, לא?, ויש גם מוקד מכירות הדואג לטיפול בפניות שהתקבלו ממחלקת הדיגיטל וביצוע המכירה בפועל או קביעת פגישה לקידום המכירה - סגירת מעגל המכירה".
- אז מה החידוש?
"החדשנות בשירות נובעת מהמענה הכולל ומשיטת התמחור הגמישה ללקוחות העסקיים: עמלה חודשית עבור ניהול הפרסום פלוס עמלות עבור הצלחה בכל מכירה.
בנוסף אנו מטפלים בכל התהליך, מאפיון הצרכים, חוזקות המוצר וחקר המתחרים, ועד פרסום בפלטפורמות היעילות והמדויקות ביותר לשיווק ולפרסום. בדרך זו אנו בטוחים שנוכל לייצר מכירות ואת שכר הטרחה לגזור מתוך אותה מכירה".
- אתם מתערבים בשיווק שבעל העסק מבצע?
"מומחי השיווק שלנו מקימים ערוץ שיווק נפרד ומדיד, במקביל לפעילות השיווקית של בעל העסק. בכל מקרה השירות הוא גמיש ומתאים את עצמו לכל עסק, לפי הצרכים, התקציב, אופי העסק ובעל העסק ועוד. למשל יש בעלי עסקים שחשוב להם להכיר כל לקוח מהפנייה הראשונה, בעלי עסקים כאלה, שמעוניינים להמשיך לטפל בפניות בעצמם, יסתפקו בלידים שנעביר להם. ויש בעלי עסקים שמרגישים שמכירה היא לא הצד החזק שלהם ומעדיפים שנסגור עבורם גם את המכירה, עבורם התהליך ממשיך למוקד המכירות המקצועי שסוגר את המעגל ומוכר את השירותים, המוצרים או קובע פגישות מול לקוחות הקצה".
- ואם לא הצלחתם לייצר מכירות?
הנוסחה שלנו מאוד מדויקת ואנחנו בטוחים שאם יתנו לנו לנהל את התהליך מתחילתו ועד סופו, כולל אפילו שירות סליקה עבור הלקוח, גם אנחנו וגם בעל העסק נרוויחROI גבוה במיוחד. במקרה הכי גרוע ולא סביר, שלא הצלחנו לייצר מכירות, בעל העסק קיבל קמפיין לקידום ומיתוג העסק".
- יש עוד יתרונות בשירות שלכם?
"יתרון נוסף הוא העברת ניהול השירות לידי ביפר - כלומר מזעור הוצאות תקורה ושחרור בעל העסק מעלויות תחזוקה של מערך מכירות ושיווק (משכורות, תשתיות, מבנה, רכבים וכו'). זה יכול להיות לפרויקט נקודתי או למיקור חוץ מלא של המכירות והשיווק של העסק. במילים אחרות - השירות הזה חוסך לבעל העסק המון כסף, דאגה וכאב לב".
- מי קהל היעד שלכם?
" נותני שירותים, יבואנים, יצרנים, ולמעשה כל מי שרוצה למכור - מוצרים קמעוניים או שירותים, ללקוחות קצה .ממאמן עסקי או דיאטנית שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שלה וגובה 120 שקל למפגש, ועד לחברה קבלנית המעוניינת לשווק פרויקט בניין מגורים חדש בעלויות של מיליונים".
- ומה נדרש מבעל העסק?
"הוא צריך להשקיע רף מינימלי של 2000 שקל לחודש בפרסום, ואנחנו תופרים את חליפת השיווק לאמצעים ולדרישות. כך, בעלות פרסום נמוכה, העסק יזכה להגדלת מכירות משמעותית. המטרה היא שבעל העסק בכלל לא יצטרך לעסוק בשיווק ומכירות ויתפנה למה שחשוב באמת - ניהול והרחבת העסק".
לפרטים: www.beeperupsale.co.il
גלובס לחודש היכרות – כל הכתבות, המאמרים וטורי הדעה אצלך מדי ערב >>