5 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של אלטמן

היקף התקציב נאמד ב-12 מיליון שקל בשנה, והמכרז יהיה על הקריאייטיב בלבד

משרדי הפרסום מקאן תל-אביב, ליאו ברנט, y&r ישראל, מנץ' ו-kda מתמודדים על תקציב הפרסום חברת אלטמן בהיקף של 12 מיליון שקל בשנה - כך נודע ל"גלובס".

כפי שנחשף ב"גלובס", על רקע חילופי מנהלים בחברה ועם כניסתה של גלי ניר לתפקיד המנכ"לית, הוחלט באלטמן לצאת למכרז, עם העדפה ברורה למשרדים בינוניים וקטנים. זאת, מתוך תפיסה שבמשרד גדול עלולה החברה להיבלע בין שאר התקציבים.

המכרז הצפוי יהיה על תקציב הקריאייטיב בלבד ולא יכלול את תקציב המדיה, שימשיך להתנהל ביוניברסל מקאן. באלטמן ביקשו מהמשרדים, בין היתר, מצגת למיתוג כולל של החברה.

אלטמן משווקת מותגים רבים, שרובם אינם מקבלים תמיכה פרסומית מסיבית, אך יוצאי הדופן שבהם הם המותגים אלספה ומגה גלופלקס שהם חוד החנית של החברה בפרסום.

במשך שנים טיפל בתקציב משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, עד שב-2009 פוצל התקציב. חלקו הועבר למשרד הפרסום חברון-זלצמן-שביט, והיתרה נותרה בשלמור-אמנון-עמיחי.

עם המשבר שעבר על שלמור-אבנון-עמיחי הפסיקה חברת אלטמן את ההתקשרות איתו, והתקציב הועבר למשמרת אצל חברון-זלצמן-שביט, עד שלפני כשנה וחצי ערכה החברה מכרז, וצירפה את משרד הפרסום פוקס&פרנדס למערך הפרסום שלה, כאשר הפקידה בידיו את תקציב מגה גלופלקס.