גולף במו"מ מתקדם לרכישת 50% מרשת TOP SHOP

זאת לפי שווי של 56 מיליון שקל ■ המו"מ מתקיים עם חברת סקאל הולדינגס, וזאת במקביל להפסקת המו"מ בין סקאל לגוטקס מותגים ■ מחר ייצאו חיים סקאל ומנכ"ל גולף לאנגליה כדי לקבל אישור מהחברה הבינלאומית

קבוצת גולף / צילום: תמר מצפי
קבוצת גולף / צילום: תמר מצפי

קבוצת גולף במו"מ מתקדם לרכישת 50% מפעילות מותגי היוקרה של קבוצת ארקדיה הבינלאומית בישראל מידי חברת סקאל הולדינגס - כך נודע ל"גלובס".

עוד נודע כי במקביל, המו"מ בין סקאל הולדינגס לקבוצת גוטקס מותגים (קבוצת זארה ישראל) הופסק וזאת למרות שהיה בשלב מתקדם ולמרות שהממונה על ההגבלים העסקיים אף נתן את אישורו לעסקה.

חברת סקאל הולדינגס נמצאת בבעלות חיים סקאל המחזיק שנים רבות בזיכיון למותגי ארקדיה. פעילותו בתחום זה כוללת את המותגים והרשתות TOP SHOP (הכוללת 10 סניפים), TOP MEN (הכוללת 4 סניפים), דורותי פרקינס (3 סניפים) ומיס סלפרידג' (3 סניפים).

לפי הערכות, מכירות המותגים TOP SHOP ו-TOP MEN עומדות על 60-70 מיליון שקל בשנה ומניבות רווח תפעולי של 18%-20%, הנחשב לרווח תפעולי גבוה בתחום באופנה.

המו"מ הנוכחי בין הצדדים מתנהל לפי שווי של 56 מיליון שקל, השווי המקורי שלפיו נוהל המו"מ עם גוטקס מותגים. נראה כי החלטתו של סקאל לפתוח במו"מ עם גולף הגיעה לאחר עיכובים ממושכים בביצוע העסקה מול גוטקס מותגים ובאופן שפגעו בפעילות המותגים בשבועות האחרונים.

מחר (ג') ייצאו סקאל ואלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף, לאנגליה כדי לקבל את הסכמת קבוצת ארקדיה לעסקה, וזאת מתוך רצון להגיע לסגירת העסקה בלוח זמנים קצר.