עמיתי מועדון הוט יזכו להנחה של 10% באתר צ'יינה ביי

האתר מאפשר רכישה מאתרים סיניים בשקלים ובעברית ■ האתר משווק מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות בהן אלקטרוניקה, גאדג'טים, אביזרי ספורט, טיפוח, צעצועים ועוד

כרטיס אשראי / צלם: thinkstock
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

כולם רוצים ליהנות מהגידול החד בהזמנות אונליין מאתרים סיניים: השבוע הודיע מועדון הצרכנות הוט, המונה 185 אלף עמיתים (הנדסאים, טכנאים, עובדים סוציאליים), כי הוא נכנס גם לקטגוריה זו, ויעניק לעמיתיו הנחה קבועה של 10% על קניות באתר chinabuy.co.il המשווק מוצרים מאתרים ומספקים סיניים דרך אתר ישראלי ובעברית.

האתר משווק מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות בהן אלקטרוניקה, גאדג'טים, אביזרי ספורט, טיפוח, צעצועים ועוד. בכדי לקבל את ההנחה על העמיתים להיכנס לאפליקציית המועדון, שם יקבלו קוד אישי שיזינו בכל קנייה. ההנחה גורפת על כל המוצרים הנמכרים באתר ללא הגבלה בסכום קנייה. הקוד מתחדש בכל רבעון כשהקופון תקף בלי הגבלה והוא כולל כפל מבצעים.

רק לאחרונה פרסמנו במדור זה בדבר תופעה מקוממת לפיה אתרי קופונים ישראלים מוכרים בעשרות ומאות אחוזים יותר, מוצרים זהים שמוצעים לקהל הגולשים דרך אתרים סיניים. אתר צ'יינה ביי הוא חלק מקבוצת גלובלית הממוקמת בהונג קונג והוא מציע לגולשים הישראלים מוצרים מאתרים סיניים. העסקה אמנם נעשית מול אתר צ'יינה ביי הישראלי, אך ההבטחה היא למחיר המקורי של האתרים הסיניים.

"האתר בעברית, אבל הוא לא אתר ישראלי", מסביר ג'ו זנג, מנכ"ל ומייסד קבוצת CHINABUY. "יש לנו הסכמים עם אתרים סינים, עם ספקים ועם מפעלים, ואנחנו מרכזים את כל הנתונים ומציגים אותם באתר בעברית כמו גם במדינות אחרות בהן אנחנו פועלים. המחיר לגולשים הוא בדיוק כמו שמציעים האתרים. את הרווח אנחנו לא מקבלים מהצרכן אלא מהחברות בסין - ולכן המחיר הוא אותו מחיר כפי שמוכרים האתרים הסינים בכל העולם, כאשר הוא רק עובר תרגום לשקלים". מערכת צ'יינה ביי מזינה בזמן אמת את המידע מכל אתר שיש לה הסכם שיתוף פעולה עמו בהם לדוגמה: עליאקספרס, טאובאו, דיל אקסטרים, לייט אין דה בוקס, פנדהוויל ועוד. לאחר הקנייה המוצרים עוברים למרכז לוגיסטי של צ'יינה ביי לצורך בקרת איכות לפני המשלוח, כשהתשלום והאחריות על המוצרים הם דרך צ'יינה ביי.