גט טקסי תאפשר הזמנת מונית עם כסא בטיחות לילד

גט טקסי רכשה כ-300 כסאות בטיחות עבור נהגים העובדים עם החברה ■ הנוסעים יוכלו להזמין מונית עם כסא בטיחות על-ידי כפתור ייעודי באפליקציה ובתוספת תשלום של 5.2 שקל.

גט טקסי / צילום: ערן לם
גט טקסי / צילום: ערן לם

נוסעים עם הילדים הקטנים לחו"ל ומחפשים מונית עם כסא בטיחות לילד? עד היום היה מדובר בכאב ראש לא קטן, שהצריך לאתר ולמצוא מונית שמצוידת בכסא שכזה. בדיקה כזו הצריכה לשאול חברים או לחפש בפורומים באינטרנט. כעת, חברת גט טקסי, המפעילה אפליקציה להזמנת מוניות מהסמארטפון, החליטה לנסות ולהקל על פתרון הבעיה.

גט טקסי רכשה כ-300 כסאות בטיחות עבור נהגים העובדים עם החברה, שיאחסנו אותם בתא המטען של המוניות שלהם ובעת הצורך יתקינו אותם עבור הנוסעים. הנוסעים יוכלו להזמין מונית עם כסא בטיחות על-ידי כפתור ייעודי באפליקציה ובתוספת תשלום של 5.2 שקל. בחברה מסבירים כי הכסאות הם בעלי תו תקן ישראלי ומיועדים לגילאי 2-8 וכי בהמשך יירכשו כסאות נוספים.

יש לציין כי השירות החדש, הנקרא Get Kids, אידיאלי אמנם לנסיעה משפחתית לנתב"ג בדרך לחו"ל, אך רלבנטי גם למי שרוצה להתנייד עם ילדים קטנים בעיר או מחוצה לה ועד היום נאלץ להשתמש באמצעי תחבורה אחרים או חלילה להסתכן ולנסוע בלי כסא בטיחות לילד.

לדברי מארק און, מנכ"ל גט טקסי ישראל, "הוצאתו לפועל של צי הילדים, גט קידס, נעשתה כחלק מהיותנו חברה הקשובה ללקוחותיה ודואגת לספק את צרכיהם. ראינו כי קיים צורך ממשי של הלקוחות במושב הבטיחות, במיוחד של קהל ההורים והמעוניינים לוודא חוויית בטיחות מהנה ובטוחה גם יחד לילדיהם. המהלך יוביל לרמה חדשה של חווית שירות ויספק מקור הכנסה נוסף לנהגים. המהלך הנוכחי יקדם את החזון של גט טקסי צעד נוסף, לפיו אנו נשמש כבחירה המועדפת והפשוטה ביותר לכל נוסע לנוע לכל מקום ובכל זמן".