לאחר 17 שנה: רולי קלינגר פורשת מפרטנר

היועצת המשפטית הוותיקה של החברה וממייסדיה החליטה לפרוש לדרך חדשה ■ יו"ר הדירקטוריון אדם צ'זנוף: "מחוייבותה ומסירותה יוצאת דופן"

עו"ד רולי קלינגר, סמנכ"ל פיתוח עסקים, ייעוץ משפטי, רגולציה, ומזכירת חברת פרטנר ביקשה לסיים את תפקידה. קלינגר נמנית על מייסדי החברה מלפני 17 שנה. היא תסיים תפקידה לאחר השלמת תהליך איתור מינוי וחפיפה למי שעתיד להחליפה.

חיים רומנו, מנכ"ל החברה, ביקש להודות לרולי על תרומתה המשמעותית להצלחת החברה מאז הקמתה. וציין כי " יכולותיה, כישוריה ועשייתה המבורכת ניכרים בכל תחומי פעילותה של החברה לאורך השנים. אלו באו לידי ביטוי בבניית חטיבה משפטית מקצועית, ביצירת ממשל תאגידי מוביל, בשמירה על האתיקה ופיתוחה ככלי ניהולי ובניהול מהלכים בעלי חשיבות אסטרטגית לחברה שקצרה היריעה מלציין. אזכיר רק שרולי היא זו שליוותה את ההנפקה הראשונה בשנת 1999 של החברה ומהלכי גיוס ההון מקרב הציבור בארץ ובחו"ל וניהלה את הקשר עם בעלי המותג Orange. לאחרונה ניהלה רולי את המשא ומתן עם הוט בעסקת שיתוף הרשתות וכן את הפעילות להשגת האישורים הרגולטוריים לעסקת שיתוף הרשתות עם הוט".

אדם צזנוף , יו"ר דירקטוריון, החברה ביקש להודות לרולי על תרומתה, מחויבותה ומסירותה יוצאת הדופן להצלחת החברה ולקיומו של ממשל תאגידי ראוי לציון. עוד ציין לשבח את הליווי המקצועי של דירקטוריון החברה וועדותיו ואיחל לרולי הצלחה בהמשך דרכה.

עו"ד רולי קלינגר ציינה: "אני מודה לבעלי המניות המייסדים של החברה ואלו שבאו לאחר מכן, לחברי הדירקטוריון המכהנים ואלו שקדמו להם, למנהלי בעבר ולחיים רומנו, על ההזדמנות שניתנה לי לקחת חלק בבניה של החברה המדהימה הזאת. אני פורשת בתחושה של סיפוק רב וציפייה גדולה לתחילתה של דרך מקצועית חדשה ואתגרים חדשים".