צפו בדירות 3 חדרים ב-2.2 מ' ש' על כביש החוף ואיילון

מנהל המכירות בפרויקט "הרצליה הילס": "זה יתרון גדול. אתה יוצא מהבית ונגיש לכל מקום במהירות שיא" ■ פנטהאוז עולה לא פחות מ-6 מיליון שקל ■ לא כדאי יותר לקנות בפרויקטים החדשים שנבנים באזור?

"העידן החדש של המגורים פרטיים" - כך מוגדר פרויקט "הרצליה הילס" שהושק לפני מספר ימים ע"י אזורים ועופר השקעות. השם אולי מרמז על דירות יוקרה במיקום אקסקלוסיבי, ממש כמו בברלי הילס שבקליפורניה, רק שבפועל מדובר בפרויקט בנייה של מספר מגדלים על אי תנועה ענקי שממוקם בין נתיבי איילון, דרך קניון שבעת הכוכבים בואכה מחלף הסירה וכביש החוף, שנושק מצפון לשכונת הרצליה ב'.

"אני רואה בזה יתרון גדול ואני גם רואה את זה לפי תגובות האנשים", אומר לגלובס TV תומס מימון, מנהל מכירות באזורים. "אמנם אנחנו לא רחוקים מכבישים אבל זה יתרון שאתה קם בבוקר ויוצא מהבית וישר מתחבר לכבישים מרכזיים ונגיש לכל מקום במהירות שיא".

הפרויקט, שיוקם על קרקע בת 70 דונם, יכלול 10 בניינים בני 3-18 קומות, הכוללים 600 דירות, שתי קומות חניה תת קרקעית המכילה 720 חניות, מרכז מסחרי בשטח 3,000 מ"ר ומעליו בניין משרדים בשטח של 40 אלף מ"ר. כמו-כן מתוכנן מרכז ספורט פרטי המשתרע על שטח של 5 דונם שכולל בריכה חצי אולימפית.

והמחירים? דירות 2 חדרים משווקות ב-1.76 מיליון שקל, 3 חדרים ב-2.2 מ' ש' ודירות 4 חדרים ב-2.77 מ' ש'. פנטהאוז עולה לא פחות מ-6 מיליון שקל.

השאלה היא האם נוכח המחירים הגבוהים ב"הרצליה הילס" ותנופת הבנייה המרשימה בעיר, האם לקוחות פוטנציאליים לא יעדיפו פשוט לרכוש דירה בפרויקטים החדשים הרבים שנבנים בימים אלו בגליל ים, המרכז הבינתחומי ואזור שדה התעופה של הרצליה?