נטפליקס מתחזקת: מספר המנויים עומד על 54.5 מיליון

מתכננת התרחבות גלובלית עם יעד לפריסת השירותים ב-200 מדינות

אתר הצפייה נטפליקס ממשיך לצמוח, ומספר המנויים המשלמים שלו עומד כעת על 54.5 מיליון. מדובר בנתון גבוה יותר ממה שציפו בחברה. הציפיות היו נמוכות יותר עקב שינויים בתמחור, שגרמו להעלאת מחיר המנוי הממוצע.

ברבעון הרביעי השקיעה החברה 203 מיליון דולר בשיווק - גידול של 59% לעומת ההוצאה ברבעון המקביל אשתקד. חלק מתקציב השיווק הוקדש לקידום הסדרה החדשה של האתר, "מרקו פולו", אך ניכר כי היעד המרכזי של החברה הוא התרחבות גלובלית.

המאבק העיקרי של נטפליקס הוא מול אמזון, אשר הודיעה השבוע כי תרחיב את הפעילות שלה בתחום התוכן ותפיק בשנה הקרובה כ-12 סרטים. אמזון גם מתכננת להפיק סדרה בשיתוף עם וודי אלן.

פעילה ב-50 מדינות

בהודעה שפרסמה נטפליקס היא שפכה אור על תוכניות ההתרחבות שלה: "האסטרטגיה הגלובלית שלנו בשנים האחרונות הייתה להתרחב כמה שיותר מהר, תוך שמירה על שולי רווחיות. הגידול היה כה מהיר שאנו מאמינים כעת שנוכל להשלים את הפריסה שלנו בעולם תוך שנתיים. אנחנו נוכחים כיום ב-50 מדינות ויודעים הרבה יותר על התוכן שאנשים רוצים לראות ואיך הם מגיבים לשירותים שלנו".

מהחברה נמסר עוד כי "התרחבות גלובלית ל-200 מדינות היא כעת אפשרית לנוכח השיפור הניכר בתשתיות אינטרנט, כולל בטלפונים, בטלוויזיות חכמות ובטאבלטים. אנחנו מתכוונים להיות אחד מספקי התוכן המובילים בעולם בשנים הקרובות".