הליכוד: אהובה רוזן שקרנית ומזוהה עם "יש עתיד"

תגובת הליכוד למכתב הפתוח שפרסמה אהובה רוזן, עובדת לשעבר בשגרירות ישראל במוסקבה: עלילת דם שלא הייתה ולא נבראה, אשר מתפרסמת לפני הבחירות מפיה של אישה המזוהה עם 'יש עתיד'"

בליכוד טוענים היום (א') כי אהובה רוזן, שפרסמה מכתב פתוח לשרה נתניהו בפייסבוק, משקרת ויש לה מניעים פוליטיים.

רוזן פרסמה מכתב ותיארה "3 ימים מסויטים" עם שרה נתניהו בעת ביקור של בני הזוג נתניהו במוסקבה בשנות ה-90. יש לציין כי ח"כ לשעבר רומן ברונפמן אישר בפייסבוק כי הוא היה עד לאירועים שתיארה רוזן, אך בתגובת הליכוד אין לכך התייחסות.

במכתבה טוענת רוזן, שעבדה בעבר בשגרירות ישראל במוסקבה, כי שרה נתניהו גרמה כמעט לתקרית דיפלומטית שכן נתניהו איחה לפגישה עם ראש ממשלת רוסיה דאז - והכל בגלל ששרה נתניהו סירבה לצאת עם שיער רטוב מהמלון. לדברי רוזן, הרחוב בו שהו בני הזוג נתניהו נסגר ונגרם פקק גדול.

"מדובר בשקרים מרושעים, עלילת דם שלא הייתה ולא נבראה, אשר מתפרסמת לפני הבחירות מפיה של אישה המזוהה עם 'יש עתיד' מסיבות ברורות", נכתב בתגובת הליכוד לדברים של רוזן.

עוד נכתב בתגובה כי "הציבור צריך לשאול את עצמו מדוע נזכרה הגברת רוזן לפרסם את צרור הכזבים שלה 18 שנים אחרי, ערב בחירות, ומי עומד ונותן במה לגל ההכפשות חסר הרסן הזה שנועד לפגוע בראש הממשלה ובליכוד ולהשחיר את דמותה ואישיותה של רעייתו".