הרשות השנייה: אין מניעה שדידי הררי ימשיך לשדר ברדיו

אל הרשות הגיעו היום פניות בנושא לאחר שהררי קריין את הסרטון שהציג הליכוד במסיבת העיתונאים שעסקה במימון קבוצת V15

דידי הררי / צלם: יובל חי
דידי הררי / צלם: יובל חי

הרשות השנייה לא תמנע משדר הרדיו דידי הררי להמשיך לשדר את תוכניתו "דידי לוקאלי" המשודרת בסינדיקציה מתחנת רדיו ללא הפסקה 103 FM. אל הרשות הגיעו היום פניות בנושא לאחר שהררי קריין את הסרטון שהציג הליכוד במסיבת העיתונאים שעסקה במימון קבוצת V15.

ברשות השנייה מסתמכים על החלטה שהתקבלה בעניינו של הררי כבר במערכת הבחירות של 2013, אז קבע שופט העליון אליקים רובינשטיין כי כל עוד תוכניתו של הררי לא עוסקת בנושאים אקטואליים, הגבלת שידוריו תהיה פגיעה בחופש העיסוק.

למרות שהפעם הררי מועסק כיועץ הקמפיין של הליכוד ולא משמש כקריין תשדיריו בלבד, אין ברשות השנייה כוונה לפנות לוועדת הבחירות המרכזית בנושא פעם נוספת.

עם היוודע החיבור של הררי לליכוד במערכת הבחירות הנוכחית נשלח מכתב מהרשות השנייה לתחנת הרדיו האזורי בה משדר הררי את תוכניתו הפופולארית ובו התבקש היועץ המשפטי לתחנה, עו"ד הלל סומר, להנחות את "הררי להקפיד על הפרדה בין פעילותו כשדרן בתוכנית בידור לבין השתתפותו כיועץ בקמפיין הבחירות של רשימת הליכוד".

היועצת המשפטית של הרשות השנייה, עו"ד הילה שמיר, גם ביקשה כי העורך הראשי של התחנה, הוא המנכ"ל אייל פאר, יבצע "האזנה שוטפת לתוכנית לצורך בחינת עמידתו של הררי בהנחיות אלה בתקופה שעד הבחירות לכנסת".