אורנג': אפליקציה חדשה תחסוך לכם מקום אחסון בסמארטפון

אפליקציית Camera Video Cloud מאפשרת לצלם תמונות וסרטונים ישירות דרכה והם לא מאוחסנים בסמארטפון, אלא ישירות בענן של החברה בנפח 100 ג'יגה

חברת אורנג' פיתחה אפליקציה חדשה בשם Camera Video Cloud שרוצה לפתור בעיה של מחסור בנפח אחסון פנוי בסמארטפון. האפליקציה מאפשרת לצלם את התמונות והסרטונים ישירות דרכה (בדומה לצילומי תמונות דרך אפליקציית אינסטגרם). התמונה או הווידיאו לא מאוחסנים בסמארטפון, אלא מאוחסנים ישירות בענן של החברה, כאשר המשתמש יכול עדיין לצפות בתמונות קטנות של הצילומים, מבלי להוריד אותם פיזית למכשיר. נפח האחסון עומד על 100 ג'יגה, כאשר ניתן לצפות בתמונות גם באתר אינטרנט במחשב.

יכולות נוספות באפליקציה, כוללות הזרמת קבצי בשידור חי ישירות לפייסבוק ושיתוף תמונות בקבוצות פרטיות עם חברים. האפליקציה פותחה בשיתוף חברת invoke, כאשר המחיר שלה לחודש עומד על 6 שקל (3 חודשים בחינם) והיא מיועדת רק ללקוחות אורנג' בעלי מכשירי דור 4 (אייפון ואנדרואיד).

כבר תקופה ארוכה שאורנג' מציעה אפליקציה אחרת בשם my box, המאפשרת לגבות קבצים מסוגים שונים לענן בנפח 100 ג'יגה. המחיר שלה הוא 11 שקל בחודש. ראוי לציין ששירותי האחסון בענן עבור צרכנים הם רבים. לדוגמא, חברת בזק מציעה את Bezeq Cloud ללקוחותיה בחינם, כאשר השירות לא כולל הגבלה בנפח האחסון. בחברת מיקרוסופט מציעים את OneDrive בנפח אחסון של 15 ג'יגה בחינם ו-100 ג'יגה ב-9 שקלים לחודש.

"הקידמה הטכנולוגית וכניסתן של הרשתות החברתיות כדוגמת פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם הפכו אותנו לצרכנים מאסיביים של תמונות ווידאו", אומרת נויה פרסול אידלסון, מנהלת מחלקת מוצרים ושירותים חדשים באגף השיווק של פרטנר. "השימושיות במצלמה סלולרית ניידת והיכולת להעלות תמונות וקטעי וידאו ולשתף בזמן אמת, הגבירו בנו את האופן והתדירות בהם אנו מתעדים ומצלמים כל רגע עם החברים, הילדים בני המשפחה והקרובים לנו".