תערוכת הסלולר: וואווי מציגה את השעון החכם "וואווי Watch"

השעון של Huawei מגיע עם מסך מגע עגול בגודל 1.4 אינץ', ורזולוציה גבוהה בקטגוריית השעונים של 400 על 400 פיקסלים ■ הציגה גם את הצמיד החכם TalkBand B2 ואת אוזניות הבלוטות' הסטריאופוניות TalkBand N1

תערוכת הסלולר MWC תיפתח מחר בברצלונה, וחברת וואווי (Huawei) הציגה היום (א') את השעון החכם הראשון שלה - וואווי Watch. השעון מגיע עם מסך מגע עגול, המספק לו מראה המזכיר שעון רגיל (בדומה לדגמים של LG ומוטורולה). מדובר בשעון שמגיע עם זכוכית מסוג ספיר ורזולוציה גבוהה בקטגוריית השעונים של 400 על 400 פיקסלים. המסך מגיע בגודל 1.4 אינץ' וכולל 40 עיצובי מסך של שעונים עבור עמוד הבית.

בדומה לשעונים רבים אחרונים, גם הדגם של וואווי פועל על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד Wear. הוא כולל 6 חיישני תנועה, לרמת זיהוי גבוהה של תזוזות. בוואווי טוענים שהשעון ידע לזהות תנועות שונות, כמו צחצוח שיניים ולהבין שלא מדובר בהליכה.

וואווי בנתה שעון בעיצוב יוקרתי ואלגנטי. המסגרת של השעון מגיעה ממתכת אל חלד, שגם עמידה לשריטות. המוצר כולל רצועה סטנדרטית של 18 מ"מ והוא מגיע בצבעים זהב, כסוף ושחור. השעון מתוכנן לצאת באמצע השנה, ככל הנראה בחודש יוני. בוואווי לא פרסמו מחיר.

וואווי גם הציגה את הצמיד TalkBand B2 שהוא גרסה משודרגת לדגם מהשנה שעברה (B1). מדובר בצמיד המגיע עם רצועת עור ומראה הרבה יותר אלגנטי. בוואווי מציינים שמדובר ברצועה נגד אלרגיות. בעצם וואווי רומזים פה על התגובות האלרגיות שהיו לצרכנים מהצמידים של חברת ג'ובון.

ה-B2 גם כולל 6 חיישני תנועה לעומת 3 חיישנים בפלקס של FitBit ובנייקי פיול בנד. בוואווי טוענים שרמת הדיוק של המכשיר גבוהה. מה שמייחד את הצמיד, היא דיבורית בלוטות' נשלפת, אותה מוציאים מהצמיד ומניחים באוזן. הדיבורית כוללת שני מיקרופונים, המאפשרים ניקוי טוב יותר של רעשי רקע.

רעיון נחמד ב-B2, הוא שהשיחה עוברת אוטומטית לאוזניה או לטלפון, לפני שהמשתמש ענה לה. הדבר פותר בעיה מוכרת, שמשתמש עונה לשיחה מהסמארטפון, אבל מכיוון שאוזניית הבלוטות' מחוברת, השיחה מושמעת באוזניה, בעוד שהמשתמש מנסה לענות לה מהטלפון. זמן הסוללה של ה-B2 עומד על 5 שעות, כאשר היא יודעת לעבוד גם על אייפון וגם עם אנדרואיד.

המחיר יעמוד על 170 עד 200 אירו, תלוי בגרסה של הרצועה. ה-B2 מתוכנן לצאת באפריל השנה, עדיין לא צוין מועד השקה בישראל.

עוד מוצר שוואווי הציגה הוא ה-TalkBand N1, מדובר באוזניות בלוטות' סטריאופוניות, הכוללות נפח אחסון של 4 ג'יגה וסוללה המחזיקה 7 שעות. האוזניות כוללות גם מיקרופון ויכולת סינון רעשים. מלבד זה, ה-N1 מסוגלות למדוד צעדים וקלוריות, כאשר האוזניות מספקת חיווי קולי על מספר הצעדים וכמה אחוז מהמטרה היומית הושלמה. האוזניות שוקלות רק 18 גרם ועמידות לרטיבות בתקן IP54.

המחיר 120 אירו והן מתוכננות לצאת בסוף מאי. כרגע לא מצוין מועד יציאה בישראל.