מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, ממשיך במאבקו נגד בני הזוג נתניהו ופונה לציבור בבקשה לסייע לו במימון ההליכים המשפטיים. בסרטון שהעלה לרשת הוא מבקש עזרה כספית: "אני מתמודד עם דברים מאוד מאוד קשים", הוא אומר.

"אני מרגיש שאני חייב את הכוח הכספי הזה על מנת לעזור לעצמי להוכיח שכן ניתן להתלונן ולתבוע", הסביר נפתלי בסרטון שהעלה לאתר headstart. "את הכוח הנפשי והפיזי יש לי. הכוח הכלכלי הוא חלש כרגע. לא האמנתי שאגיע למצב הזה שאני נמצא בו היום, שכל כספי וכל חסכונותיי הלכו לעורכי דין".

אב הבית לשעבר הוסיף כי בכוונתו להחזיר לציבור את הכספים שיועברו לטובת הוצאותיו. "אני מבקש את עזרתכם, ואני מקווה שאוכל להחזיר לכל אחד ואחד את התרומה שהוא נתן", אמר.

"בימים אלה אני מתמודד עם דברים מאוד מאוד קשים", הוסיף נפתלי. "אם זאת פריצה לבית, אם אלה הכפשות. מחפשים אותי כל הזמן כדי להשמיץ אותי. לא האמנתי שאגיע למצב הזה שאני נמצא בו היום".

לדבריו, הוא בטוח כי יזכה במשפט נגד בני הזוג נתניהו. "אני בטוח שאזכה, משום שאני דובר אמת", הדגיש. "אני מאמין באמת ומאמין בבתי המשפט בישראל. אני מתכוון ללכת בכל הכוח בנושא הזה וכמובן לנצח".

בריאיון לתכנית "מה בוער" עם רזי ברקאי בגלי צה"ל נשאל נפתלי לגבי הטענות כי הטריד מינית עובדות במעון ראש הממשלה, ואמר: "לא היה ולא נברא. אני אגע באישה בת 50? אני, שאני נראה טוב? אתה ראית אותי במציאות?!"‎.

אתמול (ג') הגישה הפרקליטות את תצהירי ההגנה במסגרת תביעתו של נפתלי נגד בני הזוג נתניהו ונגד המדינה. עם זאת, למרות שנפתלי ביקש לזמן את שרה נתניהו לעדות ובית הדין לעבודה אישר את הזימון, לא הוגש תצהיר עדותה של רעיית ראש הממשלה.

הפרקליטות הגישה בין היתר תצהירי עדות של רן ישי, סמנכ"ל למנהל ומשאבי אנוש במשרד ראש הממשלה; עזרא סיידוף, סמנכ"ל מבצעים ונכסים במשרד ראש הממשלה; ונעמי מן, ראש אגף משאבי אנוש במשרד ראש הממשלה.