צפו: "יחידת עילית" של דאע"ש בסרטון מביך שרץ ברשת

ארגון הטרור בסך-הכול רצה להתרברב ב"יחידת העילית" החדשה שלו, אבל שלא במתכוון הפיץ ברשת את אחת הבדיחות היותר טובות על אנשיו ועל כישורי הלחימה שלהם

דאע"ש, יחידות מיוחדות, סרטון תעמולה / צילום: וידאו
דאע"ש, יחידות מיוחדות, סרטון תעמולה / צילום: וידאו

השבוע הופץ ברשת סרטון חדש מבית היוצר של ארגון דאע"ש. מדובר במה שהארגון מכנה "יחידת לוחמי העילית", אבל הסרטון לא ממש עושה כבוד ליחידה.

חמושים בכפפות מטבח, הלוחמים בסרטון התעמולה יורדים מגג בניין בסנפלינג, כשאחד מהם אפילו יורד עם ראשו כלפי מטה ומניף את דגל הארגון מעל הרחוב. חוץ מזה, נראה ש"לוחמי העילית" פיתחו גם שיטה נחמדה לעבור חומות ולטפס לחלונות גבוהים; הם עושים זאת כשכמה מחבלים אוחזים מוט ארוך ותומכים באחד שמטפס בקושי על הקיר.

בקטע אחד בסרטון, לוחמי העילית מצולמים כשהם פורצים דלתות לא נעולות. בקטע אחר הם שוכבים בשולי הכביש, משתטחים על המדרכה וסופגים דריכה על הגב ממי שכנראה משמש בתור המפקד שלהם.

החלק אולי הכי מגוחך בסרטון הוא החלק האחרון, בו אחד המחבלים יורד מגשר גבוה כשהוא מחליק על חבל. הוא מאבד שליטה על הזווית, האחיזה והתנופה וכנראה שאם החבל היה קצת יותר ארוך, הוא היה נמרח במכה חזקה על הקרקע. אחרי מאבק קצר הוא מצליח ליישר את עצמו ולרדת מהחבל, לפני שכל העניין הופך למביך הרבה יותר.