מיצובישי מציגה: קרוסאובר עממי חדש ועשיר בטכנולוגיות

הכירו את הדור החדש של רכב הכביש-שטח הפופולארי בישראל: "אאוטלנדר", שזכה ליותר מ-100 שינויים הנדסיים, תוספות אבזור שונות ושלל טכנולוגיות חדשות

מיצובישי הציגה בתערוכת ניו יורק את הדור הבא של האאוטלנדר עם חזית חדשה בשם Dynamic Shield שעושה שימוש נרחב בכרום, גם החלק האחורי זכה לעיצוב חדש ומעט יותר שרירי מזה של הדור היוצא, למעשה במיצובישי מדווחים על יותר מ-100 שינויים הנדסיים שנכללו בדור החדש.

מתחת לעטיפה החדשה והנוצצת נהנת האוטלנדר משלדה ומתלים קשיחים יותר וזאת לטובת ביצועים מעט יותר ספורטיבים מהדור היוצא. אם אתם סובלים מוויברציות ומרעשי דרך שעושים את דרכם לתוך חלל הנוסעים נספר לכם כי במיצובישי הקדישו לא מעט משאבים על מנת לשפר את הנקודה כמו גם את בטיחות המכונית שזכתה לציון הגבוהה ביותר בתקן מבחני הריסוק האמריקאים.

בתוך המכונית אפשר למצוא חומרי דיפון רכים איכותיים יותר, הגה שעבר שידרוג ארגונומי לתפעול נוח יותר ואיבזור פנים שברוח התקופה גדל משמעותית כשתג המחיר לא צפוי לעלות עקב כך. בין השאר מצוידת המכונית מערכת שיוט אקטיבית, מערכת התרעה מפני התנגשות, התנעה מרחוק ללא מפתח, חיישני אוויר בצמיגים, שבע כריות אוויר כולל כרית האוויר שתגן על בירכי הנהג ומערכת סטיה מנתיב שהפכה לסטנדרט בלא מעט מכוניות עממיות.

מחוץ לישראל תשווק המכונית עם מנוע 4 צילנדרים בנפח 2.4 ליטרים והספק של 166 כוחות סוס. בישראל ככל הנראה נקבל את המנוע הנוכחי בנפח 2 ליטרים והספק של 150 כוחות סוס. למרות שהמכונית תחל להימכר מחוץ לישראל כבר בחודשים הקרובים, מועד השיווק בישראל עדיין לא ברור וכך גם תג המחיר.