מחפשים שואב אבק רובוטי חכם ויעיל? הנה המלצה

הכירו את ה-botvac 70e עם עוצמת שאיבה מצוינת, אך גם עם מחיר לא נמוך

חברת ניטו האמריקאית, המתחרה באיי-רובוט, פעילה בישראל כבר מספר שנים. דגם 70e השייך לסדרת botvac מציע עיצוב חדש ויכולות שאיבה מעניינות.

ממשק

הרובוט פשוט מאוד לשימוש: יש לו שני כפתורים גדולים בחזית, אחד בעיצוב של בית המיועד להפעלת הרובוט ולהתחלת הניקוי הסטנדרטי שלו, השני (שעליו מצוירות משבצות) מיועד להפעלת ניקוי של אזור מצומצם לזמן קצר.

מעבר לזה, יש מסך דיגיטלי הכולל כפתורים לצידו. המסך מיועד לכיוון השעה והגדרת ניקיון לפי ימים או שעות. הרובוט לא כולל שלט רחוק וגם לא קיר וירטואלי, בדומה לרובוטים רבים אחרים באותה רמת מחיר. במקום קיר וירטואלי המונע מהרובוט לעבור לחלק אחר של הבית, בניטו משתמשים במעין סרט מגנטי, התוחם את ה-70e לאזור מסוים. היתרון - אין צורך בסוללות לשימוש במוצר הזה.

שאיבה

ניטו מציעה רובוט שמבצע את העבודה שלו בצורה מוצלחת ביותר. מדובר ברובוט לא ממש שקט, אבל כזה ששואב בכל הכוח את האבק, לא נתקע וממשיך לעבוד במהירות רבה לעומת המתחרים. ה-70e מנקה את החדר בצורה שבן אנוש יכול להבין: בניגוד לרובוטים אחרים, הוא לא מתרוצץ ממקום למקום בחוסר היגיון, אלא מנקה את החדר בקווים ישרים ויודע לנסוע רוורס, כשהוא מגיע לאזור שהוא לא מצליח לעבור.

יתרון בולט הוא המיכל הגדול האוסף את האבק.

בנוסף, לאורך ימי הבדיקה הרובוט לא ביקש מאיתנו אפילו פעם אחת לנקות ממנו שיערות שנתפסו בגלגלת - דבר שקרה לנו לעיתים קרובות ברובוטים מתחרים.

סוללה

זמן העבודה עמד על כשעה, ואפילו קצת יותר.

בשורה התחתונה

מחירו של ה-70e לא נמוך, אבל עוצמת השאיבה מצוינת, והוא לא נתקע כל הזמן בחפצים.

מחיר

2,900 שקל

ציון

9