מנהל בי"ס ביפן: שכבתי עם 12 אלף נשים וילדות בתשלום

יוהאיי טאקאשימה, לשעבר מנהל בית ספר ביפן, נעצר בידי המשטרה במדינה בחשד שקיים יחסי מין בתשלום עם יותר מ-12 אלף נשים, חלקן קטינות, בפיליפינים ■ "זה היה זול, היה לי לחץ כבד בעבודה", הוא תירץ את המעשים

סקס  / צלם: טינקסטוק
סקס / צלם: טינקסטוק

מנהל בית ספר לשעבר ביפן הודה ששילם עבור יחסי מין עם יותר מ-12 אלף נשים, חלק מהן קטינות בנות 14, זאת במהלך ביקורים חוזרים בפיליפינים במשך 25 שנה - כך הודיעה המשטרה במדינה. כעת, בגיל 64 הוא מתמודד עם האישומים הפליליים החמורים בעניינו.

משטרת יפן אמרה כי עצרה את האדם, יוהאיי טאקאשימה, ביום רביעי האחרון גם בחשד שצילם אקטים מיניים עם ילדות בבית מלון במנילה, בירת הפיליפינים. השוטרים מצאו 147 אלף תמונות שצילם המנהל לשעבר, ועל פי קצין המשטרה שחוקר את הפרשה, התמונות נמצאו ביותר מ-400 אלבומי תמונות.

טאקאשימה, שמתגורר בעיר יוקוהומה, אמר לשוטרים כי החל לשלם עבור שירותי מין החל משנת 1988 כשהחל ללמד בבית ספר יפני בפיליפינים. הוא תירץ את המעשים בלחץ כבד שחש במקום עבודתו.

"חופשות מין" בפיליפינים

לדבריו, הוא המשיך לשלם על שירותי מין בגלל שהם היו "זולים". בתום שלוש שנים בבית הספר בפיליפינים, הוא חזר ליפן - אך שב מדי פעם לחופשות במדינה, במטרה לקיים יחסי מין בתשלום. גילאי הנשים איתן שכב נעו בין 14 ל-70.

לדברי החוקרים, הפרשה בעניינו של המנהל לשעבר נחקרת כבר משנת 2013, והמקרה שבגינו נעצר התרחש על פי החשד בינואר 2014.

משרד החינוך ביפן אמר שהוא החל להיות מורה בחטיבת ביניים בשנת 1975 ונשלח לעבוד בבית ספר בפיליפינים בשנים 1991-1988. הוא שימש גם כמנהל חטיבת ביניים בשנים 2011-2008, אז יצא לפנסיה.