זינוק של 325% במחיר הקרקעות ברחובות ב-9 שנים

קבוצת Lee Marshel יזמות נדל"ן שבבעלות איש העסקים שי ניסים השלימה השבוע עסקה לרכישת 43 דונם אדמות חקלאיות ברחובות, תמורת כ-15 מיליון שקל (כ-340 אלף שקל לדונם)

קרקע חקלאית ברחובות / צילום: מאיר יניב
קרקע חקלאית ברחובות / צילום: מאיר יניב

קבוצת Lee Marshel יזמות נדל"ן שבבעלות איש העסקים שי ניסים השלימה השבוע עסקה לרכישת 43 דונם אדמות חקלאיות ברחובות, תמורת כ-15 מיליון שקל (כ-340 אלף שקל לדונם).

בשנת 2006 מחיר הקרקע באזור זה היה כ-80 אלף שקל לדונם כך שמדובר בעלייה של מאות אחוזים במחיר בשנים האחרונות.

Lee Marshel, חברה המתמחה ביזמות בשלבי הקרקע הראשוניים, סימנה את רחובות כיעד אסטרטגי, ובשנים האחרונות רכשה מול אחוזת הנשיא במזרח רחובות כ- 131 דונם בסכום כולל של 39 מיליון שקל. כך למעשה היא איגדה עוד עשרות דונמים לידי הסכמי שיתוף מאחדים. סך כל הרכישות של החברה באזור זה מסתכם בשטח של כ-174 דונם. חלק מהקרקעות ישווקו לכלל המשקיעים וחלקם יוחזקו על ידי החברה לקידום תוכניות.

"אנו חושבים שאיגוד רחב כל כך של קרקעות פרטיות, יכול להוות פיתרון מהיר למצוקת הדיור בעיר כמובן בתמיכת הרשויות. יזמים ומשקיעים יכולים להניע במהירות את כל השוק" אומר ניסים. "אנשים רבים רואים את היתרון שיש לאזור זה בחיבור שלו אל מערכת הכבישים של גוש דן ולכן גם הביקושים מתעצמים בהתאם. כמו כן, בנית המגדלים בשנים האחרונות מכניסה אף היא אתת היזמים לכוננות, והקרקעות העתידיות הופכות למבוקשות. המטרה שלנו לאגד הסכמי שיתוף נרחבים, כדי להיות מספיק גדולים וכדי להניע תוכניות עתידיות על הקרקע בשיתוף עיריית רחובות".