גיוס נוסף בחברת פורטפוליו של קסניה: מדי-טייט גייסה 2 מ' ד'

למדי-טייט מוצר המתבסס על פתרון חדשני זעיר פולשני לטיפול בערמונית שפירה מוגדלת ממנה סובלים 20%-50% מהגברים בגילאי 65 ומעלה

קסניה , חברת השקעות ישראלית המתמחה בפיתוח חברות סטארט-אפ עתירות טכנולוגיה, מודיעה על גיוס של 2 מיליון דולר בחברת הפורטפוליו מדי-טייט (מוחזקת בכ-22.25% בדילול מלא).

מדי-טייט מפתחת מוצרים לטיפול במחלות של השופכה והערמונית. מוצר הדגל של מדי-טייט, ה-iTIND 555, מיועד לטיפול בחולים הסובלים מערמונית שפירה מוגדלת (benign prostate hyperplasia, BPH). לחברה אישור CE לשיווק באירופה.

"אנו שמחים על השלמת גיוס משמעותי במדי-טייט. מוצרי החברה, שהציגה תוצאות טובות בניסויים קליניים, פונים לשוק בהיקף של מיליארד דולר באירופה לבדה. המוצר של מדי-טייט מטפל בערמונית שפירה מוגדלת באמצעות מכשיר רפואי חדשני, ובפרוצדורה זעיר פולשנית האורכת מספר דקות בלבד. מעבר להיותו בעל תועלת קלינית מוכחת, המוצר פשוט ונוח לשימוש בידי רופאים ועדיף על הטיפולים הקיימים, בין אם מדובר בתרופות ובין אם מדובר בפרוצדורה ניתוחית יקרה ואגרסיבית למטופל", מסרה ענת סגל, מנכ"לית קסניה.

בנוסף לשוק פוטנציאלי של מיליארד דולר באירופה, בארה"ב לבדה סובלים מערמונית שפירה מוגדלת כ-15 מיליון גברים, מהם רק כ-3 מיליון מטופלים, 90% באמצעות תרופות ו-10% באמצעות ניתוח. בארה"ב מוערך שוק זה בכ-3 מיליארד דולר כשבשאר העולם מבוצעות למעלה מ-500 אלף פרוצדורות מדי שנה.