זינוק בהכנסות אנדימד ל-2.85 מ' ד'; ההפסד התפעולי גדל

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון של 2015 בסך של 1.4 מיליון דולר, לעומת 1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד ■ המנכ"ל: "מזהים עניין גובר במוצרי החברה"

בורסה / צילום: תמר מצפי
בורסה / צילום: תמר מצפי

אנדימד , המפתחת, מייצרת ומוכרת מכשור רפואי קוסמטי ייחודי על בסיס טכנולוגיה מבוססת אנרגיית גלי רדיו (RF) המיועד להצערת עור, הצרת היקפים וטיפול בהצטלקויות באופן לא פולשני או זעיר פולשני, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2015. החל מהרבעון עוברת אנדימד לדווח במטבע הדולר, מטבע הפעילות העיקרי של החברה.

ההכנסות הסתכמו בסך של כ-2.85 מיליון דולר, לעומת 1.86 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה גידול של 53%. אנדימד הרחיבה את פעילותה בשוקי המטרה העיקריים באסיה, צפון אמריקה ואמריקה הלטינית, ומתבססת על הסכמי הפצה מקומיים וכן על כוח מכירה עצמאי בארה"ב.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון הראשון של 2015 בסך של 1.4 מיליון דולר, לעומת 1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד, עלייה של כ-40.5%. שיעור הרווח הגולמי שמר על רמה של 50%, בדומה לשיעור הרווח הגולמי בשנת 2014.

ההפסד התפעולי העמיק ל-661 אלף דולר, לעומת הפסד תפעולי של 254 אלף דולר בתקופה המקבילה. העלייה בהפסד התפעולי נבע בעיקר מעלייה בהוצאות השיווק והמכירה.

המנכ"ל אלעד מגל ציין עם פרסום הדוחות כי "אנו מרוצים מאוד מהמשך מגמת הצמיחה העקבית של החברה והגעה, כבר ברבעון הראשון הנחשב לפחות חזק מבין הרבעונים בשנה, למכירות של קרוב ל-3 מיליון דולר. אנו מזהים עניין גובר במוצרי החברה ונפעל למימוש הפוטנציאל העסקי המשמעותי הן בתחום המוצרים המקצועיים והן בתחום המוצר הביתי, ה-NEWA, לו יתרון תחרותי חשוב בשוק צומח".