מנכ"ל אורנג' העולמית, סטפן רישאר, לבטח הסתבך עם דעת הקהל הישראלית כשאמר שאין לו בעיה לצאת מישראל "כבר מחר".

אבל זה כמעט כלום מול המהומה איתה נדרש רישאר להתמודד במצרים עצמה, שם הוא "מואשם" דווקא בפרו-ישראליות, בגלל הקשר רב השנים בין אורנג' לפרטנר. מה שנקרא, בין הפטיש הערבי לסדן הישראלי.

האתר "אלקטרוניק אינתיפאדה", שופר עיקרי לחרם נגד ישראל, טוען כי ההתבטאות של רישאר נועדה למתן חרם נגד מוביניל, חברה-בת של אורנג' במצרים, עקב "הקשר הישראלי" של אורנג'. למוביניל יש 33 מיליון לקוחות במצרים, שנחשבת לאחד השווקים הגדולים ביותר של אורנג'.

האתר טוען כי הקמפיין במצרים נגד מוביניל קיבל תהודה בשבת שעברה, לאחר שחאמדין סאבאחי, שהיה מועמד בבחירות לנשיאות מצרים ב-2012, קרא ל-2.6 מיליון המצרים שעוקבים אחריו בטוויטר לבטל את ההתקשרות שלהם עם מוביניל ולעבור לחברות אחרות.

מוביניל הגיבה במהירות, ומנכ"ל החברה, איוו גותיה, הודיע מיד כי ל"אורנג' אין נוכחות אופרטיבית בישראל, ואין לה קשרי בעלות עם פרטנר".

מארגני החרם המצרי נגד מוביניל דחו את הדברים והגדירו אותם "מירמה חסרת בושה", שמטרתה להטעות את הציבור המצרי. לדבריהם, החרם נגד מוביניל יימשך עד שאורנג' העולמית תבטל את החוזה שלה עם פרטנר הישראלית.

על רקע זה ניתן לראות את בואו של מנכ"ל אורנג' העולמית לקהיר, אך נראה כי הפעם לא עלה בידו לכבות את הבעירה. מאידך, הוא "הצליח" להדליק שריפה תדמיתית נוספת - הפעם בישראל.